مظاهری و تعریف از منصوریان و آذری

مظاهری و تعریف از منصوریان و آذری

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم گفتگوی سایت ورزش سه با رشید مظاهری را برایتان گلچین کرده‎ایم:

* شما وقتی با علیرضا منصوریان کار کنید می بینید که او تنها یک مربی خشک که فقط در تمرینات حضور پیدا می کند نیست. با توجه به اتفاقاتی که در تیم در نیم فصل اول افتاده بود متاسفانه یک نوع بی اعتمادی بازیکنان نسبت به یکدیگر پیدا کرده بودند اما الان می توانم بگویم حضور منصوریان باعث شد تا همه آن اتفاقات برچیده شود. مهم ترین کار مشترک آذری و منصوریان در تیم ما همدل کردن بازیکنان با یکدیگر بود که در بهترین حالت اتفاق افتاده است.

* در این پنج، شش سالی که در ذوب آهن حضور داشتم ندیدم بازیکن و باندی بخواهند برای منافع خود تیم را به هم بریزند. این فصل هم همینطور بود اما برخی کارها توسط بعضی از دوستان به صورت کاملا سهوی اتفاق می افتاد که در تیم بدبینی به وجود آورد و قطعا بهترین اتفاق برای جمع کردن آن مسائل همین بود که یک مربی کاملا آشنا به فوتبال ایران که از بازیکنان نیز شناخت کاملی دارد، روی نیمکت ذوب آهن بنشیند.

*  اگر قرار باشد تیم به همین ترتیب پیش برود برای فصل بعد می تواند به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مطرح شود.

* شاید در هر خانواده ای اتفاقاتی بیفتد و اختلافاتی بر اثر نظرات مختلف پیش بیاید اما مهم این است که خیلی زود همه چیز برطرف می شود. سوای همه مسائل باید آن قدری معرفت داشته باشم که حتی در صورت اختلاف نظر با کسی باز هم حقایق را درباره او بگویم. بدون ذره ای تردید من فوتبالم را مدیون سعید آذری و باشگاه ذوب آهن هستم. او در زندگی ورزشی من کمک های زیادی به من داشت تا بتوانم پیشرفت کنم. نکته دیگر در این باره این است که ارتباط ما دقیقا به مانند یک پدر و پسر است و به همین دلیل آقاسعید در زندگی خصوصی من نیز کمک های فوق العاده ای کرد که تا عمر دارم فراموشم نمی شود.

* سعید آذری به نوعی سمبل ذوب آهن محسوب می شود به راحتی نباید او را از دست داد. یعنی باید ابتدا دوره های پیش و پس از آذری را کاملا بررسی کنند آن وقت مشخص می شود داشتن او برای هر باشگاهی یک نعمت است. در این میان این را هم باید بگویم که تا جایی که ما از هیات مدیره باشگاه شناخت داریم می دانیم کاری نخواهند کرد که تیم ضرر کند.

* ممکن است من هم به دلیلی از آذری ناراحت شده باشم اما نمی توانم الان بیایم عقده گشایی کنم. من همیشه حق را می گویم و این بار هم همین است و دلم می خواست نظر واقعی خودم را درباره یکی از مدیران فوتبال ایران بیان کنم. این که من بخواهم هر تصمیمی برای ادامه همکاری با ذوب آهن و یا قطع همکاری بگیرم نمی تواند دلیل شود که حق را نگویم و درباره تیم ما هم حق این است که یک مدیر به نام سعید آذری داریم که نباید خدمات فراوان او را فراموش کنیم. 

 1984