دردسر گواردیولا: سانه به بایرن می‌رود؟

دردسر گواردیولا: سانه به بایرن می‌رود؟

سایت رسمی فوتبالی – کار پپ گواردیولا و منچسترسیتی برای نگه داشتن لروی سانه دشوار است. بایرن مونیخ به دنبال این بازیکن آلمانی است و مذاکرات تمدید قرارداد او با سیتی هم به بن‌بست رسیده است.

سانه در این فصل در 43 بازی در تمامی رقابت‌ها 15 گل زده و 18 گل ساخته است، اما با توجه به این که گواردیولا بازیکنان تهاجمی بسیاری در اختیار دارد، این بازیکن 23ساله جایگاه تضمین‌شده‌ای در ترکیب ثابت ندارد.

سانه در فصل 19-2018 با آمدن ریاض محرز و حضور رحیم استرلینگ، داوید سیلوا، کوین ده‌بروینه و همچنین به جلوتر آمدن برناردو سیلوا با رقابت شدیدی مواجه بوده است.

سانه از نظر میزان حضور در زمین در این فصل سیتی در رده یازدهم قرار دارد اما در هفته‌های اخیر بیشتر به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته یا این که از روی نیمکت به زمین نرفته است.

به این ترتیب بایرن به دنبال جذب سانه است. مذاکرات سانه با سیتی بر سر قرارداد جدید از پاییز گذشته آغاز شده، اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده و قرارداد فعلی سانه تا سال 2021 اعتبار دارد.

بایرن ممکن است حدود 100 میلیون یورو خرج این بازیکن کند. آنها نیاز به یافتن جانشین فرانک ریبری دارند که قراردادش در پایان فصل منقضی می‌شود و بایرن هنوز به او پیشنهاد تمدید نداده است. آرین روبن هم اعلام کرده که در تابستان از بایرن جدا خواهد شد.

به این ترتیب سیتی و گواردیولا دچار دردسر شده‌اند. آنها یا باید به سانه تضمین بدهند که در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت، یا این که این بازیکن را به رقیب مستقیم خود در لیگ قهرمانان اروپا بفروشند.

8444