سامپائولی: آرژانتینی ها نمی توانند مثل هواداران بارسا از بازی مسی لذت ببرند

سامپائولی: آرژانتینی ها نمی توانند مثل هواداران بارسا از بازی مسی لذت ببرند

سایت رسمی فوتبالی- خورخه سامپائولی سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین در سکوت محض خبری زندگی اش را دنبال می کند. ناکامی بزرگ با آلبی سلسته در جام جهانی 2018 باعث شد تا او مدتها در سکوت و بی خبری کامل زندگی اش را ادامه داد ودیگر هرگز درمورد تیم ملی آرژانتین صحبت نکرد.

اینطور به نظر می رسد که او اعتبار و حتی دستیارانش را از دست داده. بعد از ناکامی آرژآنتین در جام جهانی، سامپائولی فقط انتقادات را گوش داد و سکوت کرد وچند ماه پیش هدایت سانتوس را در دست گرفت.

حالا و با گذشت چند ماه، او سکوتش را شکسته و درمورد مسائل مرتبط با فوتبال آرژانتین صحبت کرده.

به گزارش فوتبالی، سامپائولی در مورد لیونل مسی گفت:« برای آرژآنتینی ها سخت است که بتوانند مثل هواداران بارسلونا از بازیهای لیونل مسی لذت ببرند. این پسر سختی های زیادی می کشد. نمی تواند تمام آنچه با پیراهن تیم ملی آرژانتین متحمل می شود را نشان دهد.این به ما ربط دارد. در این جامعه ای که ما داریم، افراد از تخریب دیگران بیشتر از موفقیتشان لذت می برند.»


سامپائولی که در کنگره سرمربیان فوتبال دربرزیل حضور یافته بود در ادامه گفت:« من این شانس را داشتم که سرمربی بهترین بازیکن دنیا باشم. نمی دانم آیا می توان مسی را بهترین بازیکن تاریخ دانست یا نه؛ ولی او بیش از 600 گل دراروپا زده. مسی تمام رکوردها را شکسته؛ ولی وقتی به کشورش وارد می شود، به صورت اتوماتیک از او انتقاد می شود.»

به گفته سرمربی سابق آرژانتین، این تضاد بزرگی در جامعه آرژانتین است و به نظر او تنها جایی که این اتفاق برای مسی رخ می دهد، آرژانتین است؛ جایی که باید بیشتر از هرجای دیگری در دنیا، از مسی محافظت به عمل بیاورند.

6363