پیغام مرموز نیمار که سریعا پاک شد: پروژه ای جدید!

پیغام مرموز نیمار که سریعا پاک شد: پروژه ای جدید!

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن امروز پیغامی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرد و دقایقی بعد آنرا پاک کرد.

به گزارش فوتبالی، این پیغام نیمار، پیغامی رمزآلود و مرموز بود که مشخص نبود که منظور او از انتشار این پیغام چیست. نیمار اخیرا و بعد از رهایی از بند مصدومیتی چند ماهه در بازی پاری سن ژرمن مقابل موناکو به میادین چمن بازگشت و در طول چند ماه دوری اش از دنیای فوتبال، همچنان در شبکه های اجتماعی فعال بود و هوادارانش از او چندان بی خبر نبودند و درآن ماه ها، از طریق اینستاگرام در جریان روند بهبود این ستاره برزیلی قرار می گرفتند.

اما امروز نیمار پیغام ساده ای را در اینستاگرام منتشر کرد. این پیغام همراه با عکسی از خود نیمار درحال شادی بعد از گل و بدون پیراهن بود. متن این پیغام بدین ترتیب بود:«برگشته ام. پروژه ای جدید؛ مرسی، مرسی، مرسی» که عبارت مرسی را با زبانهای پرتغالی، انگلیسی و فرانسوی نوشته بود وهمین فکرها را به سمت همکاری نیمار با یک پروژه تبلیغاتی می برد.

اما این پیغام سریعا حذف شد تا تردیدها و گمانه زنی ها درمورد آینده این ستاره برزیلی افزایش یابد. حالا خیلی ها براین باورند که نیمار درفکر تغییر آب و هواست و ممکن است در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک کند.البته خیلی محتمل نیست که شاهد چنین اتفاقی باشیم ؛ چرا که پدر و مدیربرنامه های او اخیرا گفته بود که او قصد دارد تا در تیم پاریسی بماند.

6363