گواردیولا سرمربی احتمالی و آتی کریستیانو رونالدو

گواردیولا سرمربی احتمالی و آتی کریستیانو رونالدو

سایت رسمی فوتبالی- این روزها رسانه های ایتالیایی به گمانه زنی در مورد حال و روز باشگاه یوونتوس می پردازند. یووه اگرچه توانسه قبل از اتمام رقابتهای این فصل سری آ، قهرمانی اش را دراین رقابتها مسجل کند، اما اوضاع این تیم چندان مطلوب و ایده آل به نظر نمی رسد.

به گزارش فوتبالی، مدیران یووه بعد از به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو انتظار داشتند که تیمشان بتواند دراروپا به جام قهرمانی نزدیک شود و از همین رو از عملکرد ماسیمیلیانو الگری سرمربی بینکونری رضایت ندارند. 

روزنامه ایل جورناله در گزارشی به جایگزین های احتمالی الگری روی نیمکت مربیگری باشگاه تورینی اشاره کرده و یادآوری کرده که اگر آنتونیو کنته در نهایت ترجیح بدهد که هدایت اینتر را در دست بگیرد، پپ گواردیولا، در اولویت اول سران باشگاه یووه قرار خواهد داشت.

دراین گزارش به این نکته اشاره شده که بعد از حذف منچسترسیتی از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، گواردیولا هم شرایط ایده آلی در باشگاه سیتی ندارد و از گزینه ماجراجویی در فوتبال ایتالیا حسابی استقبال می کند. نکته جالب توجه اینجاست که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یووه هم از احتمال همکاری با گواردیولا هیجان زده است و نظر او درمورد حضور پپ در تورین مثبت است. 

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، کریستیانو رونالدو این روزها حسابی مدیران یووه را برای خرید بازیکنانی از جمله رافا واران،ایسکو و مارسلو از رئال مادرید تحت فشار گذاشته و تمایل زیادی دارد تا هم تیمی های سابقش را در کنار خودش و این بار در تورین ببیند تا درکنار هم بتوانند برای کسب موفقیت های بزرگ بکوشند.

6363