به خاطر هواداران سیتی را شکست خواهیم داد

به خاطر هواداران سیتی را شکست خواهیم داد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد امشب در شرایطی در اولدترافورد میزبان سیتی است که در صورت پیروزی در این دیدار، شرایط قهرمانی در لیگ برتر را برای سیتی دشوار و برای لیورپول آسان می سازد و با توجه به رقابت دیرینه یونایتد و لیورپول، حواشی فراوانی در این خصوص ایجاد شده است.

راشفورد گفت: "برای هواداران یونایتد، دیدار برابر سیتی و لیورپول مهم ترین مسابقه است اما به عنوان یک بازیکن، شما باید درک کنید که هر بازی در لیگ سه امتیاز دارد و هنگامیکه شما در برابر اورتون یا چلسی نیز بازی می کنید، آن دیدارها نیز  اهمیت مشابهی دارند و این احساسات که کمی متفاوت هستند.

من می دانم که همیشه از لحاظ احساسی این دو دیدار برابر هواداران مهم است و ما باید به این احساس اهمیت داده و برای رسیدن به سه امتیاز دیدار امشب تلاش کنیم."

راشفورد که سه سال قبل و در اولین دربی خود موفق به گلزنی برابر سیتی شد در مورد آن بازی گفت: "احساس فوق العاده ای بود. شاید سیتی موقعیت های بهتری داشت اما ما با اولین فرصت به گل رسیدیم. وقتی در بازی های بزرگ با یک گل از حریف پیش می افتید، پس از آن باید بازی را به صورت متفاوتی کنترل کنید و در آن بازی ما این کار را کاملا خوب انجام دادیم."