اسکالونی: به دنبال راهی هستیم که مسی درتیم ملی راحت باشد

اسکالونی: به دنبال راهی هستیم که مسی درتیم ملی راحت باشد

سایت رسمی فوتبالی- لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکتیک ارتباطی اش را تغییر داده است. او تاپیش ازاین تنها درکنفرانس های خبری نظراتش را ابراز می کرد ولی حالا گفتگوهای متفاوتی را انجام می دهد.

به گزارش فوتبالی اسکالونی درمورد بازیکنانی که جدیدا به تیم ملی آرژآنتین دعوت شده اند گفت:« این نیاز حس می شد که خون تازه ای در تیم ملی دمیده شود. چالشهای جدیدی برای بازیکنان جدید پیش روست. به همین خاطر وقتی که مسئولیت هدایت تیم ملی را در دست گرفتم، این شجاعت را داشتم که با برخی بازیکنان آینده دار در تیم ملی صحبت کنم و به آنها درمورد شرایط توضیح دهم. من به این بازیکنان گفتم که قصد دارم جوانانی را آزمایش کنم که تا پیش از این پیراهن تیم ملی را به تن نکرده اند. به دنبال راهکاری هستیم که مسی درتیم ملی راحت باشد.»

حالا این بازیکنان جدید باید مسئولیت بازی کردن درکنار لیونل مسی را بپذیرند. 

با برکناری سامپائولی از سمت مربیگری تیم ملی آرژانتین، اسکالونی به عنوان سرمربی موقت آلبی سلسته برگزیده شد ولی مدتی بعد به او پیشنهاد شد تا رسما سرمربی تیم ملی کشورش شود.این درحالی بود که اسکالونی مدتها به عنوان دستیار سامپائولی کار می کرد. خود او دراین رابطه توضیح داد:« قبل از آنکه سامپائولی از تیم ملی جدا شود، من به او گفتم که می خواهم در تیم ملی بمانم؛ او استعفا داد ومسیرمان از هم جدا شد ولی من قبل از آن به سامپائولی حرفم را گفته بودم.»

البته اسکالونی توضیح بیشتری درمورد این اتفاق ارائه نکرد و تاکید کرد که بدون هیچ مشکلی این مسئولیت را پذیرفته، حتی بدون آنکه قبلش تجربه سرمربیگری تیم خاصی را در کارنامه مربیگری اش داشته باشد.

6363