علوی: در واقعیت شانسی برای بقا در لیگ برتر نداریم

علوی: در واقعیت شانسی برای بقا در لیگ برتر نداریم

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد علوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شانس بقای این تیم در لیگ گفت: روی کاغذ شانس بقا داریم، اما در واقعیت نه.

به گزارش فوتبالی، محمد علوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال خوزستان برابر نساجی مازندران در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، گفت: بازی فردا برای تیم استقلال خوزستان اهمیت زیادی دارد. برای برد به میدان می‌رویم. بازیکنان روحیه برد دارند و ما نیز سعی می‌کنیم آنها را برای برد آماده کنیم.

وی در مورد تیم نساجی تصریح کرد: نساجی تیمی است که مثل خودمان می‌جنگد. فکر کنم فردا شاهد بازی درگیرانه باشیم و دو تیم بازی سختی دارند. آنالیز خوبی از نساجی داشته‌ایم و امیدوارم نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: متأسفانه در دیدارهای قبلی کم تجربه بودیم و بازیکنان شور و اشتیاق نداشتند. در بازی با نفت مسجدسلیمان اما، نشان دادیم که گل می‌خواهیم. بازیکنان با انگیزه بودند و هر کدام اندازه 4 بازیکن دویدند.

علوی در خصوص شانس بقای استقلال خوزستان در لیگ گفت: روی کاغذ شانس بقا داریم، اما در واقعیت نه. من به عنوان مربی و دیگر اعضای کادرم کارمان را انجام می‌دهیم. ما به عنوان مربیان جوان در حال انتقال دانش‌مان هستیم. بازیکنان نیز برای کار بهتر بازی می‌کنند. ما و بازیکنان هر کدام هدف خودمان را داریم. نباید یادمان برود که فوتبال پاک بازی کنیم و می‌خواهیم نشان دهیم که اگر 6 امتیاز از ما کسر نمی‌شد، سقوط حق ما نبود. مدیرعامل باشگاه دنبال 6 امتیاز است تا در صورت پیروزی در دیدارهای بعدی، بتوانیم با این 6 امتیاز در لیگ بمانیم. مدیرعامل دنبال این قضیه هست و امیدوارم این 6 امتیاز برگردد.

7655