مدیر اینتراخت: احتمال پیوستن یوویچ به رئال مادرید بسیار بالاست

مدیر اینتراخت: احتمال پیوستن یوویچ به رئال مادرید بسیار بالاست

سایت رسمی فوتبالی - فردی بوبیک، مدیر ورزشی اینتراخت فرانکفورت، مدعی شد که احتمال پیوستن لوکا یوویچ، مهاجم این تیم، به باشگاه رئال مادرید بسیار زیاد است. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که لوکا یوویچ بیشتر از هر زمان دیگری به حضور در سانتیاگو برنابئو نزدیک باشد. مهاجم اینتراخت این فصل درخشش خوبی در بوندس لیگا داشته و رئال مادرید یکی از مشتریان اصلی او به شمار می رود. باشگاه آلمانی هفته گذشته قرارداد قرضی این بازیکن از بنفیکا را با پرداخت 12 میلیون یورو دائمی کرد اما ممکن است در تابستان پیش رو او را به فروش برساند. فردی بوبیک، مدیر ورزشی این باشگاه، در این باره گفت: " احتمال پیوستن یوویچ به رئال مادرید بسیار بالاست. امیدوارم و از او می خواهم که در اینتراخت بماند اما واقع بین نیز هستم و می دانم که اگر باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید او را می خواهدد پس ما شانسی برای حفظ او نخواهیم داشت. "

این بازیکن 27 ساله تا به اینجا 17 گل به ثمر رسانده و 8 گل نیز در لیگ اروپا وارد دروازه حریفان کرده است. مبلغ قابل پرداخت برای خرید او بین 60 تا 70 میلیون یورو است. این مبلغ برای رئال مادرید منطقی به نظر می آید چرا که اگر قصد خرید بازیکنانی مانند هری کین یا رابرت لواندوفسکی را داشته باشد، باید مبلغ بسیار بیشتری را هزینه کند. 

1070