والورده: این سه امتیاز تعیین کننده نبود اما اهمیت بسیاری داشت

والورده: این سه امتیاز تعیین کننده نبود اما اهمیت بسیاری داشت

سایت رسمی فوتبالی - ارنستو والورده پس از پیروزی شب گذشته برابر آلاوز مدعی شد که سه امتیاز این دیدار برای بارسلونا تعیین کننده نبوده اما از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با پیروزی 2 - 0 حالا از همه نظر در آستانه فتح جام قهرمانی لالیگا قرار دارد. نیمه اول بدون گل سپری شد اما در نیمه دوم آلنا و سوارز موفق شدند دروازه حریف را باز کنند. والورده پس از بازی به خبرنگاران گفت: " این سه امتیاز تعیین کننده نبود اما اهمیت بسیاری داشت. همه چیز بسیار مشخص بود. ما تنها یک امتیاز با قهرمانی فاصله داریم. باید ببینیم چه اتفاقی برای اتلتیکو رخ می دهد. مهم نیست چند سال متوالی این قهرمانی را کسب می کنیم چون قهرمانی در لالیگا کار سختی است. اتلتیکو مادرید نیز تا آخر خواهد جنگید چرا که این در دی ان ای آنهاست. آلاوز در پایان به خوبی دفاع می کرد. وقتی توپ را از دست می دادیم ما را شگفتزده می کردند. ما دو شانس در آغاز داشتیم و سپس باید صبر می کردیم. بین دو نیمه درباره تلاش های منجر به ایجاد موقعیت گل صحبت کردیم. موقعیت خوبی برای شوتزنی داشتیم. بیشتر بازی در اختیار ما بود اما نیاز داشتیم که موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم. "

والورده همچنین درباره حضور مسی در ترکیب در حالی که بارسلونا با دو گل از رقیب خود پیش افتاده بود، گفت: " تصمیم گرفتیم او به زمین برود چرا که نتیجه مشخص نبود و ما در نیمه اول موفق به گلزنی نشده بودیم. بسیاری معتقد هستند که این کار برای کسب کفش طلا بوده است. خب تمرکز ما روی پیروزی است. امروز زمان این بود که کمی استراحت کند. خوب است که بازیکنان درگیر و فعال باشند. "

1070