قبل از خرید دمبله از تاخیر او در تمرینات دورتموند خبرداشتیم

قبل از خرید دمبله از تاخیر او در تمرینات دورتموند خبرداشتیم

سایت رسمی فوتبالی- روبرت فرناندس مدیر ورزشی سابق باشگاه بارسلونا در گفتگو با بین سپورت در مورد دوران حضورش در کادر مدیریتی باشگاه کاتالان به صحبت پرداخته.

به گزارش فوتبالی، او درمورد شرایط عثمان دمبله قبل از انتقال به بارسلونا و دردوران حضورش در باشگاه دورتموند صحبت کرده و درمورد فروش نیمار به پاری سن ژرمن هم نکاتی را مطرح کرده است.

آقای فرناندس درمورد فروش نیمار که یکی از مهره های ارزشمند بارسلونا بود گفت:« بعد از فروش نیمار با آرامش تمام به دنبال یافتن جانشین مناسبی برای او در بارسلونا بودیم. اگر این آرامش نبود، قطعا مرتکب اشتباهات متعددی می شدیم و خریدهایی انجام می دادیم که مناسب باشگاه نبودند. ولی ما وارد بازار شدیم و بیشتر از آنچه می خواستیم هزینه کردیم ولی توانستیم دو بازیکن خوب خریداری کنیم: کوتینیو و دمبله.»


البته عثمان دمبله بعد از پیوستن به بارسلونا فراز ونشیبهای زیادی داشت و دیر رسیدن هایش برسر جلسات تمرینی بارسا دردسرهای زیادی را ایجاد کرد. البته طبق گفته آقای فرناندس، آنها قبل از خرید این بازیکن فرانسوی می دانستند که او بارها با تاخیر بر سر جلسات تمرینی تیم سابقش دورتموند حضور می یافته:«ما از این شرایط مطلع بودیم و می دانستیم که دمبله در دوران حضورش در دورتموند بارهابا تاخیر در جلسات تمرینی تیم حضور می یافته. زمانی که کریوف سرمربی بارسا بود، من هم دیر سر جلسات تمرینی تیم می رسیدم. تیم ما در آن زمان روزهای یکشنبه بازی می کرد و در این رابطه هیچ مشکلی هم ایجاد نشد.»

6363