خواسته زیدان: فروش کورتوا و اعتماد کردن به ناواس

خواسته زیدان: فروش کورتوا و اعتماد کردن به ناواس

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در لیبرتاد دیجیتال، سران باشگاه رئال مادرید از عملکرد تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی تیمشان رضایت چندانی ندارند و برای پروژه جدید باشگاه روی او حسابی باز نمی کنند. اینطور به نظر می رسد که زین الدین زیدان در فکر فروش این دروازه بان بلژیکی است و قصد داردتا کیلور ناواس را به عنوان دروازه بان اصلی تیمش در فصل آتی ببیند.

به گزارش فوتبالی، این اطلاعات از ایی.اس رادیو پخش شد و سپس در لیبرتاد دیجیتال بازتاب یافت و طبق آن گویا سرمربی فرانسوی رئال برای فصل آینده حسابی روی کورتوا باز نمی کند و قصد فروش او در بازار تابستانی را دارد. البته این کار کمی سخت است؛ چون خود کورتوا تمایلی به ترک مادرید ندارد.

در ادامه این گزارش به این نکته اشاره شده که مدیران رئال هم موافق نظر زیدان هستند و معتقدند که جدایی و فروش کورتوا به دو دلیل به نفع باشگاه خواهد بود. یکی به این دلیل که عملکرد ورزشی کورتوا در رئال آنطوری که در ابتدا توقع می رفت ایده آل نیست. کورتوا در جام جهانی 2018 به عنوان برترین دروازه بان تورنمنت شناخته شد با قراردادی 34 میلیون یورویی از چلسی به رئال مادرید پیوست ولی نتوانست دراین تیم توقعات را برآورده کند.


دلیل دوم مادریدی ها برای فروش کورتوا، حاشیه های زندگی شخصی اوست. در طول ماه های اخیر زندگی خصوصی کورتوا بارها سوژه رسانه های زرد اسپانیایی شده و این اتفاق اصلا به مذاق سران مادریدی خوش نیامده است.

بدین ترتیب ، خواسته زیدان این است که کیلور ناواس دروازه بان اصلی تیمش در فصل بعد باشد. زیدان چند هفته پیش در صحبتهایی دراین رابطه گفته بود:« در سال آینده، بحث و ابهامی درمورد دروازه بان اصلی تیم وجود نخواهد داشت.»

درهرصورت تابستانی طولانی پیش روست و این احتمال وجود دارد که اتفاقات متعددی در این مدت رخ دهد. اما قطعا در هفته های پیش رو اخبار بیشتری دراین زمینه خواهیم شنید

6363