لو رفتن لیست بازیکنان مدنظر سولشر برای یونایتد

لو رفتن لیست بازیکنان مدنظر سولشر برای یونایتد

سایت رسمی فوتبالی- اوله گونار سولشر از هم اکنون درحال برنامه ریزی برای شروع قدرتمند با یونایتد در فصل آینده است. این سرمربی نروژی قصد دارد تا خانه تکانی بزرگی در رختکن تیمش اعمال کرده و نام چند بازیکن را در لیست خرید شیاطین سرخ قرار داده است.

بعد از نتایج ضعیف یونایتد در بازیهای اخیر، به نظر می رسد که باید منتظر یک انقلاب اساسی در رختکن این تیم باشیم و باخت 0-4 شیاطین سرخ مقابل اورتون که کاررا برای حضوریونایتددر رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا سخت تر کرد، صبر مدیران و سرمربی این تیم را لبریز کرده.

به گزارش فوتبالی، اوله گونار سولشر سرمربی یونایتد بعد از این باخت از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و اسطوره های مختلفی از جمله گری نویل به انتقاد از عملکرد بازیکنان تیم پرداختند.

تنها چند روز بعد از این باخت دردناک و درآستانه رویارویی منچستریونایتد با سیتی، روزنامه دیلی میل در گزارشی از بازیکنانی که در لیست خرید اوله گونار سولشر قرار دارندنام برده است:

دکلان رایس: 

بازیکن وستهم یکی از پدیده های این فصل لیگ برتر انگلیس است که عملکرد خوبی درتیم مانوئل پلگرینی داشته. او 32 بازی در رقابتهای این فصل لیگ انگلیس برگزار کرده و دو گل زده و در خط میانی با اقتدار کار می کند. ارزش او حدودا 35 میلیون یورو برآورد شده و رئال مادرید هم به دنبال جذب اوست


سائول نیگس:

این بازیکن یکی از مهره های کلیدی اتلتیکومادرید است که می تواند در پستهای مختلفی بازی کند. سائول 24 ساله بعید است که به سادگی مادرید را ترک کند و ارزش او حدودا 90 میلیون یورو است

ژائو فلیکس:

یک جواهر به تمام معنا. ستاره بنفیکا عملکرد حیرت آوری درطول این فصل داشته و خرید او کار خیلی سختی خواهد بود؛ چرا که علاوه بر یونایتد تیمهای بزرگی مثل منچسترسیتی، رئال مادرید و یوونتوس به دنبالش هستند و ارزش او حدودا 35 میلیون یورو برآورد شده؛ هرچند که ممکن است قیمتش دربازار تابستانی تا 100 میلیون یورو برسد.

آرون وان بیساکا:

بازیکنی جوان برای تقویت جناح راست یونایتد. او در سن 21 سالگی عملکرد خوبی درترکیب کریستال پالاس داشته و نظر سران یونایتد را به خود جلب کرده. آرون تا به اینجای فصل و در دومین فصل حضورش در لیگ برتر در 32 بازی به میدان رفته و  ارزشش حدودا 25 میلیون یورو است

هودسون اودوی:

بازیکن جوان چلسی هربازی بهتر از قبل می شود. این بازیکن 18 ساله آینده درخشانی پیش رو دارد و البته مصدومیت شدیدش از ناحیه تاندون آشیل او را برای مدتی از میادین به دور نگاه داشته. سران چلسی قصد تمدید قرارداد او که درسال 2020 به پایان می رسد را دارند و قیمتش حدودا 25 میلیون یورو است


برونو فرناندس:

بازیکن اسپورتینگ لیسبون امسال عملکرد قابل قبولی داشته و تا به اینجای فصل 16 گل و 11 پاس گل در لیگ پرتغال داشته و قیمتش در حدود 35 میلیون یورو برآورد می شود.

6363