برگزاری سوپرکاپ اسپانیا در چین یا عربستان

برگزاری سوپرکاپ اسپانیا در چین یا عربستان

سایت رسمی فوتبالی- مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال انجام مذاکراتی برای برگزاری سوپرکاپ اسپانیا در خارج از خاک این کشور هستند. طبق فرمت جدید این رقابتها، قرار براین است که سوپرکاپ اسپانیا با 4 تیم و در قاره آسیا برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، این رقابتها با حضور 4 تیم از سال 2020 به بعد درقاره آسیا برگزار خواهد شد و از دو کشور چین و عربستان سعودی به عنوان میزبانان احتمالی این بازیها نام برده می شود. مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال مذاکره برای مشخص کردن میزبان اولین دوره از این تورنمنت با سبکی جدید هستند.


البته برگزاری این تورنمنت با این ساختار در روز 29 آوریل به رای گیری گذاشته خواهد شد.مسئولان فدراسوین فوتبال اسپانیا در حال مذاکره با دولت چین و عربستان سعودی هستند که سوپرکاپ اسپانیا رااز سال 2020 به بعد در یکی از این کشورها برگزار کند. برگزاری این تورنمنت در هریک از این کشورها درآمدی بین 20 تا 30 میلیون یورویی برای فدراسیون فوتبال اسپانیا به همراه خواهد داشت.

گزینه سومی هم وجود دارد که آن هم برگزاری سوپرکاپ اسپانیا در خاک آمریکاست که البته شانس این گزینه به اندازه دو گزینه دیگر نیست.

6363