وقتی علیپور مانع علیپور می شود!

وقتی علیپور مانع علیپور می شود!

وب سایت رسمی فوتبالی - پرسپولیس در شب کم فروغ مهاجمانش در برابر الاهلی عربستان شکست خورد تا در چنين شرایطی علی علیپور مهاجم سرخپوشان که یکی دو فرصت خوب گلزنی را در این دیدار از دست داده بود، پیش از سایر سرخپوشان مورد انتقاد قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور مرد ۱۳ گله سرخپوشان پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس تبدیل به جانشین این مهاجم گلزن پرسپولیس شد. این مهاجم پرسپولیس با ثبت آقای گلی در فصل قبل و ۱۳ گل در فصل جاری تا به امروز موفق شده عملکرد قابل توجهی را برای خود رقم بزند اما به نظر می رسد علیپور به دلیل نداشتن یک رقیب جدی در ترکیب اصلی پرسپولیس به نوعی انگیزه های خود را از دست داده است. علیپور که در اکثر بازی های پرسپولیس حضور ۹۰ دقیقه ای را تجربه كرده است به نوعی خیالش از نداشتن آلترناتیو جدی راحت است و به نظر می رسد انگیزه های خود را برای رقابت در ترکیب اصلی تیمش از دست داده است، موضوعی که بدون شک می تواند توان فنی این بازیکن را تحت تاثیر قرار دهد.

 شاید اگر علیپور پشت سر خود جانشینی جدی را برای حضور در ترکیب فیکس سرخپوشان می دید انگیزه و تلاشش برای جنگیدن در بازی های پرسپولیس بیشتر می شد. علیپور که مرد مورد وثوق برانکو بوده و هنوز هم هست باید خودش را در مسیر پیشرفت قرار داده و برای عبور از سد خود تا رسیدن به روزهای طلایی و اوج تلاش کند.

1984