جهانبخش بیرون رفت، برایتون به تاتنهام باخت

جهانبخش بیرون رفت، برایتون به تاتنهام باخت

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را برخلاف مسابقه اخیرش از ابتدا در ترکیب و به‌عنوان وینگر در اختیار داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ سه‌شنبه شب مهمان تاتنهام رده سومی بود.

در حالی که تا واپسین لحظات مسابقه شاگردان پوچتینو بیش از ۷۵ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته و بیش از ۱۰ شوت به سمت دروازه برایتون زده بودند، در امر گلزنی ناموفق عمل کردند و نتوانستند از سد دفاعی برایتون عبور کنند که در نهایت طلسم ناکامی آنها در گلزنی در دقایق پایانی شکسته شد.

تاتنهام که روی ارسال از جناحین و کارهای تیمی با نفوذ از بین مدافعان برایتون نتیجه نگرفته بود، در دقیقه ۸۸ روی پاس دله آلی و شوت پای چپ تماشایی کریستین اریکسن که به گوشه دروازه رفت، موفق شد برابر یاران جهانبخش به گل برسد و در نهایت این مسابقه خانگی را با پیروزی یک بر صفر پشت سر بگذارد.

یاران جهانبخش که پس از پنج شکست پیاپی، در دیدار اخیرشان مقابل ولورهمپتون به تساوی رسیده بودند، برابر تاتنهام نیز نتوانستند نتیجه بگیرند تا با این شکست ۳۴ امتیازی و در رتبه هفدهم جدول لیگ برتر انگلیس بمانند؛ تاتنهام نیز با این برد ۷۰ امتیازی شد تا بالاتر از چلسی به رده سوم جدول صعود کند.

علیرضا جهانبخش که هفدهمین بازی فصل خود را برابر تاتنهام انجام می‌داد، در دقیقه ۷۳ به‌عنوان دومین تعویضی برایتون از زمین بیرون رفت و جای خود را به سولی مارچ داد؛ ۹ پاس صحیح، پنج برتری در نبردهای تن به تن، دو تکل و سه دریبل موفق عملکرد مهاجم ایرانی برایتون برابر شاگردان پوچتینو بود.