آب پاکی واندا روی دست مشتریان: ایکاردی از میلان تکان نمی خورد

آب پاکی واندا روی دست مشتریان: ایکاردی از میلان تکان نمی خورد

سایت رسمی فوتبالی- این روزها تیمهای مختلفی از رئال مادرید گرفته تا پاری سن ژرمن و اتلتیکومادرید خواهان به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی باشگاه اینترمیلان هستند.  

به گزارش فوتبالی، روزنامه گاتزتادلوسپورت هم در شماره روز سه شنبه اش به این نکته اشاره کرده بود که سران باشگاه پاری سن ژرمن و اتلتیکومادرید حاضرند تا برای به خدمت گرفتن ایکاردی مبلغ 70 میلیون یورو هزینه کنند. حالا و دراین میانه واندا نارا همسرو مدیربرنامه های ایکاردی از خواسته این مهاجم آرژانتینی صحبت کرده است.

واندا نارا دراین باره گفته:«اینتر میلان خانواده ماست؛ ما در میلان هستیم و همینجا می مانیم؛ من 100 درصد مطمئنم. به علاوه به تازگی کودکانمان را برای سال بعد در مدرسه ثبت نام کرده ایم.»


این صحبتهایی بود که همسر جنجالی ایکاردی در گفتگو با روزنامه استریسیا لا نوتیزیا برزبان آورد. با وجود تمام این صحبتها، ایکاردی که مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش 120 میلیون یورو است، هنوز حاضر به تمدید قراردادش با اینترمیلان نشده است. او درطول این فصل فرازونشیبهای زیادی پشت سرگذاشته و بعد از مدتها نیمکت نشینی به نظر می رسد که اوضاع برای او در آستانه بهبود است.

ایکاردی در 32 دیداری که دراین فصل برگزار کرده، موفق به زدن 16 گل شده است.

6363