حمله مسلحانه و دزدی از خانواده تیاگو سیلوا

حمله مسلحانه و دزدی از خانواده تیاگو سیلوا

سایت رسمی فوتبالی- فرزند تیاگو سیلوا و خاله این مدافع برزیلی مورد حمله و تهاجم دو دزد قرار گرفتند که با موتور به سمت آنها حمله ور شده و یک ساعت از آنها ربودند.

به گزارش فوتبالی، ایزابلا همسر تیاگو سیلوا، کاپیتان باشگاه پاری سن ژرمن، شکایتی را دراین رابطه ترتیب داده که به حمله و دزدی از اعضای خانواده اش برمی گردد. روز یکشنبه گذشته خاله تیاگو سیلوا به دنبال فرزند این مدافع برزیلی که در یک تورنمنت فوتبالی کودکان و نوجوانان در شهر کرتی فرانسه حضور داشت، رفته بود.  اما در مسیر برگشت دو سارق مسلح که سوار بر یک موتور بودند، مسیر آنها را سد کردند و ساعت گوچی خاله تیاگو سیلوا را دزدیدند.

حالا همسر این بازیکن برزیلی که این شکایت را تنظیم کرده، امیدوار است که این سارقان مسلح هرچه سریعتر شناسایی شوند.

این اتفاق تلخ و ناراحت کننده در خاک فرانسه برای خانواده سیلوا رخ داد و یادآور اتفاق تلخی است که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی رخ داده بود. در آن زمان و درشرایطی که تیاگو سیلوا، در حال برگزاری یک مسابقه فوتبال بود، دزدانی به منزلش در محله شانزدهم پاریس رفتند و ساعت او به قیمت 600 هزار یورو را به سرقت بردند.

همسر تیاگو سیلوا از تکرار این اتفاقات تلخ حسابی ناراحت و دلخور است و این درحالی است که او به خوبی در شهر پاریس جا افتاده و اخیرا همراه با خانواده اش ملیتی فرانسوی دریافت کرده اند. او در این رابطه گفته:« احساسی که دراین شرایط بر ما قالب است، احساس ناامینی است. ما هرگز از گرفتن عکس یادگاری یا امضا دادن به هواداران سرباز نزده ایم و امیدوارم که پلیس بتواند این دزدها را شناسایی کند.»

6363