رونالدو ودرخواست چند بازیکن از رئال برای یوونتوس

رونالدو ودرخواست چند بازیکن از رئال برای یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در سال اول حضورش در فوتبال ایتالیا، نتوانست رویایش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم را محقق کند و به همین خاطر او از همین حالا به فکر فصل آینده و نحوه فتح جام قهرمانی اروپایی است.

به گزارش فوتبالی، کریس رونالدو اخیرا و بعد از قهرمانی یووه در رقابتهای سری آ در صحبتهایی گفت که 1000% دراین تیم خواهد ماند و طبق گزارش منتشره در کوریره دلوسپورت کریس حالا به سران باشگاه ایتالیایی نام شش بازیکن را داده که دوست دارد فصل آینده آنها را در کنار خودش ببیند و بتواند با کمک این بازیکنان یووه را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نماید.

بنابراین گزارش، کریس نام اندومبله (بازیکن لیون)، ژائو فلیکس (بنفیکا)، مانولاس (رم)، فدریکو کیه سا (فیورنتینا) و ایسکو و واران را به عنوان بازیکنان مدنظرش دراختیار مدیران یووه قرار داده است. بدین ترتیب او قصد دارد تا مدیران باشگاه ایتالیایی را برای تقویت این تیم تحت فشار بگذارد. 

از سوی دیگر مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید که دوستی دیرینه ای با کریس رونالدو دارد هم ممکن است درتابستان آینده به یوونتوس منتقل شود؛ هرچند که بازگشت زیدان به نیمکت مربیگری رئال مادرید و ارتباط خوب مارسلو با این سرمربی فرانسوی باعث شده تا شانس جدایی او از تیم مادریدی در تابستان کمتر شود. اما تا پیش از روی کار آمدن زیدان، صحبتهای زیادی درمورد احتمال انتقال مارسلو به تورین درتابستان مطرح بود.

6363