قربانی: استقلال در همه بازی ها به یک شکل بازی می کند / مهاجمان استقلال همه شبیه هم هستند

قربانی: استقلال در همه بازی ها به یک شکل بازی می کند / مهاجمان استقلال همه شبیه هم هستند

وب سایت رسمی فوتبالی_ پیروز قربانی اعتقاد دارد استقلال تنوع تاکتیکی ندارد.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شکست این تیم برابر الهلال اظهار داشت: استقلال بعد از دریافت گل اصلا خوب بازی نکرد و تشنه گلزنی نبود. برنامه خاصی از استقلال ندیدم و به اعتقادم یکی از مشکلات این تیم نداشتن تنوع تاکتیکی است. استقلال در همه بازی ها به یک شکل بازی می کند. فرقی ندارد قبل از گل باشد یا بعد از گل، برنامه خاصی برای گلزنی ندارد و در بازی امشب هم بعد از دریافت گل به همان شیوه ای بازی می کرد که قبل از گل خوردن بود.

قربانی در ادامه افزود: یکی دیگر از مشکلات استقلال این است که مهاجمانش شبیه هم بازی می کنند. نوع فوتبال ایسما، منشا و حتی پاتوسی شبیه به هم است و به نظرم با توجه به گره ای که در بازی بود، شفر می توانست  تبریزی را به زمین بیاورد تا حداقل استقلال از ضربه های سر او در بازی بیشتر استفاده کند.

وی در خصوص شانس صعود استقلال گفت: قطعا شانس صعود استقلال الان خیلی کم شده و باید در دو بازی باقی مانده اش برنده باشد. یک نکته ای را هم که نباید فراموش کنیم این است که عرب ها در فوتبال خیلی خرج می کنند و تیمی مثل الهلال چند برابر استقلال هزینه کرده که اینطوری نتیجه می گیرد. ما هم باید بر اساس خرج کردن مان انتظار از تیم هایمان در آسیا داشته باشیم. 

7413