جهانبخش و کپا درلیست بدترین خریدهای لیگ انگلیس در فصل 19-2018

جهانبخش و کپا درلیست بدترین خریدهای لیگ انگلیس در فصل 19-2018

سایت رسمی فوتبالی- وب سایت بریتانیایی The Athletes Hub، لیست بلندبالایی از بدترین خریدهایی که باشگاه های لیگ برتر انگلیس در فصل جاری انجام داده اند تهیه کرده است و در این لیست نام بازیکنانی مثل دنیس سوارز و کپا آریزابالاگا دیده می شود.

به گزارش فوتبالی، در این لیست نام 12 خرید ناامید کننده این فصل باشگاه های انگلیسی دیده می شود که در طول این فصل بدترین عملکردها را درلیگ برتر انگلیس داشته اند.  فرد بازیکن خط میانی و برزیلی منچستریونایتد بازیکنی است که در صدر این رنکینگ قرار گرفته است.

او که خرید اورژانسی ژوزه مورینیو برای منچستریونایتد بود در ازای قراردادی 52 میلیون پوندی به منچستریونایتد پیوست و مدیران باشگاه انتظار داشتند که او بازیکنی برای بازه ای میان مدت تا طولانی مدت باشد. هرچند که عملکرد او در ترکیب شیاطین سرخ حسابی کم اثر بوده است. او در تمامی تورنمنتهای این فصل تنها 24 بازی برگزار کرده و یک بار توانسته به گل برسد.

در این لیست نام دو بازیکن اسپانیایی که این فصل به لیگ برتر انگلیس رفته اند نیز دیده می شود؛ کپا آریزابالاگا دروازه بان اسپانیایی چلسی که در رده نهم این لیست قرار دارد. او تابستان گذشته با قراردادی 80 میلیون یورویی به عنوان جانشین تیبو کورتوا که عازم رئال شده بود، به چلسی پیوست. اما یاغی گری او در بازی فینال کارابائو کاپ که حاضر به ترک زمین چمن و دادن جایش به کابایرو نشد و دریافت 38 گل در 34 بازی این فصل باعث شده تا او یکی از خریدهای ناامید کننده این فصل لیگ برتر به حساب بیاید.

از سوی دیگر دنیس سوارز بازیکن سابق بارسا، در حضور اونای امری هم فرصت حضور درترکیب اصلی آرسنال را نیافته و  مجموعا کمی بیشتر از 120 دقیقه برای آرسنال به میدان رفته است.

بازیکن دیگری مثل یری مینا هم دراین لیست دیده می شود. مدافع کلمبیایی که با قراردادی 30 میلیون یورویی از بارسلونا به اورتون پیوست، به خاطر مصدومیتهای پی درپی فرصت بازی کردن برای تیمش را نیافته و امسال تنها 14 بازی برای تیمش برگزار کرده.

این بازیکنان لیست بدترین خریدهای فصل 19-2018 لیگ برتر انگلیس را کامل می کنند: 

آندره فرانک زامبو آنگیسا (فولام)، جک ویلشر (وستهم)، ماکسین لو مارچان (فولام)، علیرضا جهانبخش (برایتون)، جو هارت (برنلی)، آداما دیاخابی (هادرزفیلد)، بن گیبسون(برنلی)، محمد الیونسی(ساوثهمپتون)

6363