جروبحث نیمه ساعته در رختکن یونایتد، بعد از باخت مقابل اورتون

جروبحث نیمه ساعته در رختکن یونایتد، بعد از باخت مقابل اورتون

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میرر، بازیکنان منچستریونایتد بعد از باخت 0-4 مقابل اورتون، به مدت نیم ساعت و به شدت در رختکن با هم جروبحث می کردند. 

به گزارش فوتبالی، این باخت دردناک در رختکن گودیسون پارک رقم خورد و باعث شد تا جورختکن شیاطین سرخ مجددا متشنج شود. گویا بعد از شکست سخت یونایتدی ها در آن بازی، تمام بازیکنان تیم درکنار سرمربی و اعضای کادر فنی بیش از نیم ساعت در رختکن اورتون مانده بودند و درمورد اتفاقاتی که درجریان مسابقه رخ داد جروبحث می کردند. طبق این گزارش در جریان این بحث، تن صدای آنها هم گهگاهی حسابی بالا می رفت.

اوله گونار سولشر سرمربی منچستریونایتد در تلاش است تا بتواند شرایط را در رختکن تیمش به ثبات برساند و یونایتد را دوباره به روزهای اوجش بازگرداند. آنها در هفته های اخیر موفق به کسب نتایج مطلوبی نشده اند و علاوه بر باخت مقابل ولورهمپتون، در دو بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا مغلوب شدند و در بازی با اورتون هم تن به شکست دادند و برد 1-2 مقابل وستهم تنها برد آنها در 4 بازی اخیر بوده. بدین ترتیب آنها بعد از کسب نتیجه ای مطلوب مقابل پاری سن ژرمن درلیگ قهرمانان اروپا، در هشت بازی شان در جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر، متحمل شش باخت و دو برد شده  اند.


حالا سولسشر برای آنکه تیمش فاز پایانی فصل را به بهترین نحو ممکن پشت سرگذاشته و بتواند برای فصل بعد سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، یک جلسه ویدیویی یک ساعته را برای شاگردانش آماده کرده بود و بعد از جلسه تمرینی تیمش با اعضای کادر فنی اش این ویدیو را به بازیکنان نشان داده و تغییرات مدنظرش برای فصل بعد را به بازیکنان توضیح داد.

6363