ذوب‌آهن 2-0 الوصل/ سبزپوشان در فاصله یک امتیازی صعود

ذوب‌آهن 2-0 الوصل/ سبزپوشان در فاصله یک امتیازی صعود

وبسایت رسمی فوتبالی- ذوب‌آهن موفق شد با پیروزی مقابل النصر در آستانه صعود قرار گیرد. 

به گزارش فوتبالی، ذوب‌آهن موفق شد سه امتیاز خانگی بازی چهارمش در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد و صدرنشین گروه باقی بماند. حالا ذوب‌آهن با یک امتیاز از دو دیدار باقی مانده صعودش را قطعی خواهد کرد. پیش از این بازی النصر موفق شد الزورا را با یک گل شکست دهد و حالا ذوب‌آهن با 10 امتیاز صدرنشین گروه است و النصر با 6 و الزورا با 4 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. 

ترکیب ذوب‌آهن
رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی ‌فر، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی(80- درخشان‌فر)، محمدرضا حسینی و کریستین اوساگوانا(92- رضا حبیب‌زاده)
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب الوصل
حمید النجار، عبدالله جاسم، علی حسن، وحید اسماعیل، کایو کوریا، رونالدو مندس، فارس خلیل(24-البلوشی)، حسن طاهر(82- عبدالله کاظم)، سالم جمعه، هزاع سالم و علی صالح(54-خلیل خمیس)  
سرمربی: لارنسیو رگکامف

اخطار
حمید بوحدان (9) و اوساگوانا(11) و ارسلان مطهری(72) از ذوب‌آهن

دقایق مهم
دقیقه 2: 
گل اول برای ذوب‌آهن توسط چراغعلی. ارسال ارسالان مطهری از محوطه جریمه روی تیر دوم با ضربه روی پا و والی چراغعلی به زیبایی وارد دروازه الوصل شد.
دقیقه 15: گل دوم برای ذوب‌آهن توسط مطهری. ارسال ملکی از سمت چپ روی تیر دوم با ضربه سر مطهری به زاویه مخالف وارد دروازه الوصل شد.
دقیقه 20: ارسال محمدرضا حسینی از میانه های میدان روی یک ضربه ایستگاهی با اختلافی اندک از بالای دروازه الوصل به بیرون رفت.
دقیقه 42: شوت اوساگوانا از زاویه بسته در محوطه جریمه به بیرون رفت.
دقیقه 45: ضربه سر اوساگوانا به تیر دروازه برخورد کرد.
دقیقه 63: ارسال چراغعلی روی سر مطهری فرود آمد و ضربه سر این بازیکن توسط دروازه بان مهار شد.
دقیقه 70: ارسال دقیق محمدرضا حسینی از یک ضربه کاشته با ضربه سر اوساگوانا همراه شد و در نهایت توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.
دقیقه 80: ضربه مطهری با پای راست از زاویه بسته در محوطه جریمه به تور کنار دروازه کوبیده شد.

نکات تا پیش از آغاز این دیدار
ذوب‌آهن در دو دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده است. این تیم از سال 2016 تاکنون موفق به کسب سه پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا نشده است.
* ذوب‌آهن در سه دیدار اخیر خانگی اش در این مسابقات موفق به گل‌زنی نشده است. در سه دیدار خانگی اخیر آن‌ها یک برد یک تساوی و یک شکست را ثبت کرده اند.
* الوصل در 9 دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا 8بار شکست خورده و تنها 1 بار پیروز شده است.
* در هیچ‌یک از این 9 دیدار آن ها بیشتر از یک گل نزدند و در 4 دیدار نیز از ثبت گل عاجز مانده اند.
* الوصل تاکنون 5 بار با تیم های ایرانی رو در رو شده و در هیچ کدام از این بازی‌ها پیروز نشده است و فقط یک امتیاز کسب کرده است. در سه بازی از این 5 بازی آن‌ها موفق به گل‌زنی هم نشده اند.

حواشی
* مهدی رجب‌زاده کاپیتان سابق تیم ذوب‌آهن، از جایگاه خبرنگاران نظاره‌گر این دیدار است.
* در دقیقه ۵۵ مسابقه برق ورزشگاه فولاد شهر اصفهان قطع شد و ورزشگاه در تاریکی مطلق فرو رفت! 

7413