نوروزی: ۱۰ گل به استقلال زدم تا هواداران همیشه یادم باشند

نوروزی: ۱۰ گل به استقلال زدم تا هواداران همیشه یادم باشند

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم سابق پرسپولیس جواب کری خوانی استقلالی‌ها را داد.

به گزارش فوتبالی، رضا نوروزی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الاهلی اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و موقعیت‌های زیادی به دست آورد ولی در استفاده از آنها کم دقت بود و اینطور شد که روی دو ضربه ایستگاهی گل بخورد و در نهایت نتیجه خوبی رقم نخورد. اگر دقت کنید حریف موقعیت آنچنانی نداشت و این پرسپولیس بود که در اکثر دقایق بازی مالک توپ و میدان بود و به دروازه الاهلی فشار می‌آورد ولی وقتی از فرصت‌هایت استفاده نکنی شکست در دسترس است.

وی در مورد موقعیت‌هایی که مهاجمان پرسپولیس خراب کردند و اینکه اگر خودش در زمین بود چه اتفاقی می‌افتاد گفت: نمی‌شود گفت اگر من بودم اتفاق دیگری می‌افتاد. هر بازی شرایط خودش را دارد و کلی بازیکن زحمت می‌کشند تا توپ را به آن جلو برسانند و به دست مهاجم بسپارند. شاید اگر من در زمین بودم اتفاق دیگری می‌افتاد شاید هم نه ولی در هر صورت دوره ما گذشته و نوبت جوانانی مثل علیپور است.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد اینکه با این نتیجه شانس پرسپولیس برای ماندن در رقابت‌ها کم شد گفت: من عقیده ندارم شانس‌مان کم شده است و هنوز هم همه چیز دست‌ خودمان است. پرسپولیس می‌تواند با بردن ۲ بازی بعدی خودش صعود کند. شاید سخت به نظر برسد ولی فصل قبل در آسیا نشان دادند که می‌توانند کار‌های سخت انجام دهند.

نوروزی در مورد کری خوانی استقلالی‌ها بابت گلزنی‌های عمر خربین و عمر سوما عنوان کرد: من خودم اهل کری خواندن هستم ولی در بازی آسیا برای نماینده ایران نباید کری خواند. خودم در بازی‌های آسیایی دوست دارم استقلال موفق شود و درست نیست که برای تیم کشور خودمان کری بخوانیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها در جواب استقلالی‌ها از او یاد می‌کنند گفت: من با ۱۰ گلی که به استقلال زدم باعث شدم در یاد پرسپولیسی‌ها بمانم و به خاطر همین است که اسم من را در این مواقع بر زبان می‌آورند. که لطف آنها را به من می‌رساند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد قهرمانی لیگ همن عنوان کرد: رقابت بالای جدول حساس شده است ولی فکر می‌کنم پرسپولیس با اختلاف امتیازی که دارد بتواند برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ شود.

7655