مرفاوی: شانس قهرمانی استقلال دست خودش است

مرفاوی: شانس قهرمانی استقلال دست خودش است

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی اسبق استقلال معتقد است شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر دست خودش است و نباید امتیاز از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، صمد ‌مرفاوی،‌ مربی ‌اسبق‌ آبی‌پوشان ‌پس ‌از ‌مدتی ‌دوری ‌از‌ گفت‌ و گو ‌با ‌اصحاب ‌رسانه،‌ در‌ آستانه ‌بازی ‌استقلال ‌مقابل‌ الهلال ‌صحبت هایی را مطرح کرد.

مدتی ‌بود ‌از ‌صحبت ‌با‌ رسانه‌ها ‌دوری ‌می‌كرديد.
بله، در گیر و دار زندگی بودم. مشغله های فراوان داشتم و بهتر بود چیزی نمی گفتم.

بازی ‌برگشت ‌آبی‌ها ‌برابر ‌الهلال‌ را ‌چطور ‌می‌بينيد؟

این دیدار را دیداری سخت برابر استقلال پیش بینی می کنم. الهلال در حالی پا به مسابقه می گذارد که شکست قبل را جبران کند. آنها با سرمایه گذاری زیادی که کرده اند، دوست دارند از گروه C صعود کنند اما استقلال هم شرایط متفاوتی دارد.

چه ‌شرايطی؟

پس از برد در دور رفت مقابل الهلال، استقلال شرایط خیلی خوبی پیدا کرد. آنها از لحاظ روانی وضعیت متفاوتی پیدا کردند و نشان دادند برخلاف تصور کارشناسان، الهلال را هم می توان شکست داد.

فکر ‌می‌كنيد ‌آبی‌ها ‌بتوانند ‌اين‌ تيم ‌را ‌دوباره ‌شکست ‌دهند؟

به نظر می رسد شرایط کاملا مهیاست. مصدومان قبلی برگشته اند و دست مربی برای چینش مهره ها کاملا باز است. همان طور که گفتم تیم از لحاظ روحی و روانی آماده است. با تلاش بازیکنان قطعاً شانس زیادی برای پیروزی و صعود به مرحله بعد وجود دارد.

وضعيت ‌استقلال ‌در ‌ليگ ‌برتر‌ را ‌چطور ‌می‌بينيد؟‌فکر‌ می‌كنيد ‌آنها ‌بتوانند ‌قهرمان ‌ليگ‌ هجدهم‌شوند؟

واقعاً قابل پیش بینی نیست. استقلال باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا امتیازی از دست ندهد و منتظر لغزش حریفان باشد. در واقع شانس قهرمانی به دست خود استقلال است. ناگفته نماند نباید دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان نیز فراموش شود و آن هم مهم است.

قرار ‌بود ‌از ‌سوی ‌باشگاه‌ استقلال ‌و ‌قبل ‌از ‌بازی ‌اين ‌تيم‌ برابر ‌ماشين‌سازی ‌از ‌شما ‌تقدير ‌شود.‌ چرا ‌در ‌اين ‌مراسم ‌حضور ‌نداشتيد؟

بله، از من دعوت شد در مراسم شرکت کنم اما به علت مشغله های زیاد نتوانستم حضور پیدا کنم و از بقیه دوستان تقدیر شد. ان شاا... در زمان بعدی این اتفاق رخ می دهد.

4344