اشتباهات فردی بلای جان پرسپولیس!

اشتباهات فردی بلای جان پرسپولیس!

وب‌سایت  رسمی فوتبالی- در کنار خستگی و ضعف بدنی پرسپولیس که در بازی با الاهلی کاملا مشهود بود و می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین علل شکست تیم برانکو در امارات برابر الاهلی بود اشتباهات فردی  پرسپولیسی ها بود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در شرایطی مقابل الاهلی شکست خورد که اشتباهات فردی در این بازی نسبت به بازی‌های قبل پرسپولیس افزایش چشمگیری داشت، اشتباهاتی که در فوتبال طبیعی است اما افزایش مشهود آن جای بحث دارد.

 در صحنه گل اول در ضد حمله ای که در نهایت منجر به پنالتی به سود الاهلی شد عدم پوشش کامل از سوی خط میانی و مدافعان پرسپولیس در نهایت بازیکن الاهلی را با علیرضا بیرانوند در شرایط تک به تک قرار داد تا گلر سرخ ها مجبور به خطا روی مهاجم حریف شود. این در حالی بود که در گل دوم پرسپولیس نیز اشتباه فاحش بین پرسپولیسی ها سرخپوشان و لو دادن یک توپ ساده از سوی کمال کامیابی نیا در نهایت الاهلی را در منطقه ای مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد  و ضربه عمرسوما دور از دستان علیرضا بیرانوند، گل دوم الاهلی را رقم زد. 

با وجود این که نمی‌توان گفت این مساله علت اصلی شکست پرسپولیس در امارات بود اما بدون شک  تاثیر زیادی در رقم خوردن این نتیجه داشت.

7655