علی کریمی: به باقری نیاز داشتیم/ از قهرمانی ناامید نمی شویم

علی کریمی: به باقری نیاز داشتیم/ از قهرمانی ناامید نمی شویم

وب سایت رسمی فوتبالی- علی کریمی هافبک استقلال از بازگشت فرشید باقری اظهار رضایت و تاکید کرد که تیم به وجود باقری نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، علی کریمی هافبک استقلال این روزها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. او در میانه میدان با انجام بازی های خوب توانسته علاوه بر گلزنی، پاس های خوبی را هم برای همبازیانش ارسال کند. در آستانه بازی با الهلال با هافبک آبی ها درخصوص این بازی و همچنین شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر صحبت کردیم.

شرایط استقلال پیش از دیدار مقابل الهلال عربستان را چطور ارزیابی می کنید؟
شرایط استقلال خوب است. در آخرین بازیمان هم مقابل ماشین سازی سه امتیاز حساس را گرفتیم. بردی که خیلی برایمان اهمیت داشت. در حالی ما این بازی را بردیم که خیلی خسته بودیم؛ آن هم به دلیل اینکه بازی هایمان خیلی فشرده برگزار می شود.

اختلاف تان با صدر جدول کمتر شده است.

ما با صدر جدول پنج امتیاز اختلاف داریم و در این چهار هفته پایانی این فرصت را داریم که حتی آن را کمتر هم کنیم. البته این مورد را نباید فراموش کنیم که استقلال در حال حاضر صدرنشین نیست و به همین دلیل است که سرنوشت قهرمانی دست خودمان نیست. به طور مثال خیلی ها می گویند اگر پرسپولیس در بازی مقابل تراکتورسازی یا سپاهان شکست بخورد این موضوع به نفع ماست ولی باید به این موضوع هم اشاره کرد که تراکتورسازی یا خود سپاهان هم شانس خوبی برای قهرمانی دارند.

اما روی کاغذ بازی های استقلال آسان تر است.
هیچ بازی در لیگ دیگر راحت نیست و همه برای پیروزی تلاش می کنند. مسئله مهم این است که ما باید منتظر نتایج سایر مدعیان باشیم. ما هیچ وقت از قهرمانی ناامید نمی شویم. هواداران مطمئن باشند تا آخرین هفته برای قهرمانی تلاش می کنیم.

امروز باید به مصاف الهلال عربستان بروید.

بازی ما با الهلال بسیار مهم است. اگر این بازی را ببریم راه زیادی از صعود را طی خواهیم کرد. واقعا گروه مان خیلی سخت است و بهترین تیم های هر کشوری در گروه ما هستند. به هر حال باید هر سه بازی دور برگشت را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

فرشید باقری هم به تمرینات تیم بازگشت.

فرشید بازیکن بسیار خوبی است و قطعا می تواند خیلی به ما کمک کند. خوشحالم که او به تیم بازگشت. ما به وجود چنین بازیکنی نیاز داریم.

ممکن است در بازی برگشت هم بتوانی گلزنی کنی؟

تمام سعی و تلاشم این است که بهترین بازی ام را انجام بدهم. دوست دارم در وهله اول تیمم نتیجه بگیرد.

4344