محمودزاده: رئیس کمیته اخلاق با تمامی مدیران عامل و سرمربیان جلسه داشت

محمودزاده: رئیس کمیته اخلاق با تمامی مدیران عامل و سرمربیان جلسه داشت

وب سایت رسمی فوتبالی- مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت:‌ رئیس کمیته اخلاق با سرمربیان و مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ دسته اولی به صورت خصوصی جلسه برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، فریبرز محمودزاده در گفت‌وگویی در مورد حضور داوران لیگ برتری در هفته سی و سوم لیگ دسته اول و اینکه برخی تیم‌ها معتقدند داوران لیگ برتری به اندازه کافی در لیگ یک برای قضاوت خوب تلاش نمی‌کنند، گفت: اگرچه در این مورد فقط یک تیم معترض بوده اما ما اعتراض آن تیم را هم می‌شنویم اما واقعاً باید از کمیته داوران تشکر کنیم که داوران لیگ برتری و بین‌المللی خود را حتی برای مسابقات پایانی به لیگ یک فرستاده است. حضور این داوران با تجربه باعث می‌شود بخشی از استرس تیم‌ها کم شود و شاهد بازی‌های با کیفیت و قضاوت‌های بسیار خوبی هم از سوی داوران باشیم.

وی افزود: فقط از هواداران می‌خواهم که در این دو هفته پایانی صبوری به خرج بدهند. همانطور که حسن‌زاده رئیس محترم کمیته انضباطی بارها در مصاحبه‌هایش از هواداران خواست که صبور باشند و سعه صدر داشته باشند. در این هفته‌ها جلساتی زیادی با حضور کمیته اخلاق، مسولان حراست و سازمان لیگ و داوران و کمیته مسابقات برگزار شده تا مسابقات در آرامش خاطر برگزار شود.

محمود زاده با اشاره به حساسیت زیاد مسابقات عنوان کرد: در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ دسته اول در انتهای جدول چهار تیم در خطر سقوط هستند که نشان از فوتبال پاک دارد. در صدر جدول هم چهار تیم برای لیگ برتری شدن تلاش می‌‌کنند و هیچ چیز مشخص نیست. در برگزاری این مسابقات بدون تنش نقش رئیس کمیته اخلاق بسیار پررنگ است جناب تورک با تمامی سرمربیان و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ یکی جلسات خصوصی برگزار کرد.

وی افزود: برگزاری چنین جلسات خصوصی باعث شد که سرمربیان و مدیران عامل باشگاه‌ها در این نشست‌های صمیمانه هرچه مورد نظرشان به رئیس کمیته اخلاق بیان کردند. این جلسات هم خروجی‌های بسیار خوبی داشت و رئیس محترم کمیته اخلاق هم موارد حقوقی را به باشگاه‌ها گوشزد کردند. امیدوارم در پایان مسابقات لیگ تیم‌هایی که شایسته هستند به لیگ برتر صعود کنند.

7655