پیش بازی ذوب آهن ایران - الوصل امارات؛ بِبَر و کار صعود را تمام کن!

پیش بازی ذوب آهن ایران - الوصل امارات؛ بِبَر و کار صعود را تمام کن!

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از 3 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا امروز در چهارمین پیکار خود میزبان تیم اماراتی است.

موفق‌ترین نماینده ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان اگر موفق به کسب سه امتیاز مقابل الوصل شود, صعودش به مرحله حذفی قطعی است. این جمله مهمترین نکته دیدار ذوب‌آهن مقابل حریف ناآمده‌ اماراتی‌اش است، فرصتی که می‌تواند تیم متحول‌شده علیرضا منصوریان را دو هفته زودتر از پایان رقابت‌‌های مرحله گروهی, مسافر مرحله یک هشتم نهایی کند.

بین نماینده‌های ایران سبزپوشان اصفهانی بهترین عملکرد را تا به این‌جای کار داشته‌اند. آن‌ها با کسب ۷ امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه اول مسابقات هستند و با تیم دوم یعنی الزورا عراق ۳ امتیاز اختلاف دارند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی سه بر یک ذوب‌آهن به پایان رسید. مسابقه برگشت در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود و شاگردان منصوریان می‌توانند با پیروزی در این دیدار و برد الزورا برابر النصر، همین امروز صعود خودشان را به دور بعدی قطعی کنند.

منصوریان و بازیکنانش ۱۱ بازی است که در لیگ قهرمانان و لیگ‌برتر طعم شکست را نچشیده‌اند و حریف سرسختی برای هر تیمی محسوب می‌شوند.

ذوبی‌ها در بازی رفت الوصل را با نتیجه سنگین 3 بر یک در خانه حریف شکست داده‌اند. این عامل و اینکه این تیم در فصل جاری به هیچ وجه نتایج قابل قبولی کسب نکرده است، باعث شده تا کار نماینده کشورمان برای دیدار برگشت مقابل این تیم خیلی دشوار تصور نشود.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در سه بازی قبل خود ابتدا مقابل الزورا به تساوی بدون گل دست یافته است و در ادامه دو پیروزی خوب خارج از خانه مقابل النصر عربستان و الوصل کسب کرده. الوصل نیز در هفته نخست النصر را شکست داده است، اما در بازی بعد مقابل الزورا پنج گل و مقابل ذوب‌آهن نیز سه گل دریافت کرد تا در قعر جدول گروهش قرار بگیرد.

دیدار ذوب‌آهن - الوصل برای هر دو تیم می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد, ذوب‌آهن در صورت پیروزی به مرحله بعد صعود می‌کند و در این صورت الوصل نیز باید امید صعود را از ذهن پاک کند. با این اوصاف می‌توانیم به نوعی مصاف ذوب‌آهن با الوصل را بازی فصل تیم اصفهانی از حیث اهمیت قلمداد کنیم.

این مسابقه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.

در دیگر دیدار این گروه الزورا و النصر با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

اولین بازی از دور برگشت مرحله گروهی

ذوب آهن ایران - الوصل امارات

سه شنبه 3 اردیبهشت 1398

اصفهان، ورزشگاه فولادشهر، ساعت 20:00

داور: کو هیونگ جین از کره جنوبی کمک ها: یو کوانگ یئون و پارک سانگ جون داور چهارم: چای سانگ هیوپ 

ناظر بازی: سرینویسان سورشا از هند  نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا: سابرامانیان مانیکام از مالزی به عنوان حضور خواهند داشت.

بازی پیشین: الوصل امارات یک - ذوب آهن ایران 3

رتبه دو تیم: ذوب آهن بازی 3 بازی و 7 امتیاز در رده نخست و الوصل با 3 امتیاز از 3 بازی در رده چهارم و آخر جدول گروه A قرار دارند.

محروم: -

2526