سه بازیکنی که زیدان در رئال به آنها اعتقاد ندارد

سه بازیکنی که زیدان در رئال به آنها اعتقاد ندارد

سایت رسمی فوتبالی – زین‌الدین زیدان شش بازی است که مربی رئال مادرید است. او به چند بازیکن چندان بازی نداده است و به این ترتیب احتمال جدایی آنها از رئال بالا است.

پس از بازی رئال با اتلتیک بیلبائو، اوضاع مارکوس یورنته و دنی سبایوس تا حد زیادی روشن شد. یورنته زیر نظر سانتیاگو سولاری زیاد بازی می‌کرد و زمانی که به جای کاسمیرو در ترکیب ثابت قرار می‌گرفت خوش می‌درخشید، اما زیدان به او اعتقاد چندانی ندارد. او در دیدار مقابل اوئسکا که دومین بازی زیدان پس از بازگشت بود در ترکیب قرار گرفت، اما از آن پس دیگر جایی در ترکیب ثابت نداشته است.

سبایوس هم مقابل سلتا ویگو 27 دقیقه بازی کرد و برابر اوئسکا 90 دقیقه، اما در چهار بازی بعدی حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است.

سبایوس حتی پس از رفتن زیدان در مصاحبه‌ای گفته بود که اگر زیدان در رئال می‌ماند، او مجبور می‌شد به تیم دیگری برود. حالا که زیدان برگشته، شایعات رفتن سبایوس هم دوباره مطرح شده است. زیدان هم خودش اشاره کرده که یورنته ممکن است قرض داده شود. 

سرخیو رگیلون هم در دوران سولاری جای مارسلو را در ترکیب ثابت رئال گرفته بود اما زیر نظر زیدان تنها در یک دیدار بازی کرده که برد دو بر یک مقابل ایبار بوده است.

مشخص نیست که برنامه‌های زیدان برای پست مدافع چپ چیست، اما چیزی که تاکنون واضح بوده این است که او تلاش می‌کند مارسلو را به اوج برگرداند.

8444