بارسلونا، شش بازی تا هت‌تریک سه‌گانه

بارسلونا، شش بازی تا هت‌تریک سه‌گانه

سایت رسمی فوتبالی – مقامات باشگاه بارسلونا به صورت علنی از احتمال فتح سه‌گانه حرفی نمی‌زنند، اما تیم ارنستو والورده تنها شش گام تا کسب سه‌گانه سوم تاریخ باشگاه فاصله دارد. 

بارسلونا در فصل 09-2008 و با پپ گواردیولا تبدیل به یکی از معدود باشگاه‌های اروپایی شد که سه‌گانه را فتح کرده‌اند. آنها با لوییس انریکه هم در فصل 15-2014 سه‌گانه دوم را فتح کردند.

حالا بارسلونا در لالیگا با کسب تنها شش امتیاز قهرمان خواهد شد، و حتی ممکن است همین چهارشنبه در صورت پیروزی در خانه آلاوس و شکست اتلتیکو مقابل والنسیا قهرمانی‌اش را قطعی کند. اگر اتلتیکو نبازد هم بارسلونا با پیروزی در شنبه مقابل تیم بحران‌زده لوانته قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد.

جام بعدی که در انتظار کاتالان‌هاست جام حذفی است. فینال این مسابقات یک ماه دیگر برگزار می‌شود و بارسا می‌تواند پنجمین قهرمانی پیاپی خود را در این مسابقات کسب کند. بازی آنها با والنسیا است و در زمین تیم رئال بتیس برگزار می‌شود.

بارسلونا در اروپا هم دو بازی با لیورپول دارد، و در صورتی که نتیجه لازم را بگیرد، به فینال می‌رسد، جایی که آژاکس یا تاتنهام هم در آن حضور خواهند داشت. این آخرین گام بارسلونا برای فتح سه‌گانه خواهد بود.

8444