یوونتوس؛ چشم انتظار کمک رونالدو برای خرید بازیکن

یوونتوس؛ چشم انتظار کمک رونالدو برای خرید بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان رضایت بخش یوونتوس در لیگ قهرمانان و ناکامی در رسیدن به نیمه نهایی باعث شده این تیم به دنبال تقویت قوای هجومی خود برای فصل بعد باشد و ژائو فلیکس، ستاره جوان بنفیکا مدنظر این تیم قرار گرفته است.

طبق ادعای نشریه پرتغالی ابولا، بسیاری ژائو فلیکس را جانشین رونالدو می دانند و ستاره 34 ساله یوونتوس نیز علاقمند به انتقال هموطن خود به یوونتوس بوده و قصد دارد وی را راضی کند تا به پیشنهاد بیانکونری پاسخ مثبت دهد.

مدیر برنامه ژائو فلیکس نیز مانند رونالدو بوده و ژرژ مندس می تواند نقش مهمی در این انتقال ایفا کند. بنفیکا خواهان پرداخت 120 میلیون یورو برای فروش این بازیکن است و خود ژائو فلیکس نیز مدتی قبل ابراز علاقه کرد روزی در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند و این اتفاق ممکن است فصل بعد و در تورین رخ بدهد.

ژائو فلیکس در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته و بسیاری از تیم های متمول اروپایی به دنبال جذب او هستند اما با توجه به حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس و دشواری جذب ستاره هایی چون محمد صلاح و کیلیان امباپه، ممکن است او مهم ترین خرید بانوی پیر در تابستان امسال لقب گیرد.