حدادی‌فر: دیدار با الوصل سرنوشت سال بعد ما را مشخص می‌کند!

حدادی‌فر: دیدار با الوصل سرنوشت سال بعد ما را مشخص می‌کند!

وبسایت رسمی فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن،‌ گفت:فردا یک بازی مهم در پیش داریم. فردا بازی خوب و حساب‌ شده‌ای باید انجام دهیم. 

 به گزارش فوتبالی، قاسم حدادی‌فر در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الوصل امارات، گفت: فردا یک بازی مهم در پیش داریم. فردا بازی خوب و حساب‌ شده‌ای باید انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و صعودمان را تا حد زیادی مسجل کنیم.

وی در مورد حضور جوانان در ذوب آهن و اینکه این موضوع مسئولیتش را بیشتر می‌کند، افزود:  تیم ما کم تجربه نیست. چند بازیکن ما سال‌ها در آسیا بازی کردند. جوانان تیم هم آبدیده شدند. صحبت‌های خوبی انجام شده و امیدوارم بتوانیم نظرات مربیان را در زمین پیاده کنیم. الوصل تیم النصر قدرتمند را شکست داده است. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم امتیازات لازم را در این مسابقه کسب کنیم.

هافبک ذوب آهن در ادامه در مورد شرایط روحی و روانی اعضای تیم، خاطرنشان کرد: شرایط کلی تیم خوب است. فشار روی بازیکنان تقسیم شده است. 24 بازیکن درگیر بازی‌ها هستند. ما شانس زیادی در لیگ ندارم اما با پرچم ذوب آهنی که در سینه داریم با تمام توان به میدان می‌رویم. این بازی سرنوشت سال بعد ما را مشخص می‌کند. این دیدار می‌تواند در بودجه فصل بعد نقش داشته باشد و برای جوانان اهمیت زیادی دارد با همه وجود در این بازی به میدان می‌رویم.



9697