ربیع خواه: نگران سایر رقبا نیستیم/ امیدوارم مشکلات مالی حل شود

ربیع خواه: نگران سایر رقبا نیستیم/ امیدوارم مشکلات مالی حل شود

وب سایت رسمی فوتبالی- ربیع خواه معتقد است تا زمانی که برانکو روی نیمکت پرسپولیس حضور دارد آنها نگران سایر رقبایشان نخواهند بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، محسن ‌ربيع‌خواه ‌هنوز ‌به ‌صورت ‌کامل‌ از ‌کمند ‌مصدوميت ‌رها ‌نشده ‌اما‌ محروميت ‌شجاع ‌خليل‌زاده ‌از ‌حضور‌ مقابل ‌سپاهان،‌ قطعا ‌برانکو ‌را ‌مجبور ‌به‌ انجام ‌يکسری ‌تغييرات ‌در ‌ترکيب ‌تيم‌ می ‌کند ‌و ‌اين ‌احتمال ‌وجود ‌دارد ‌که‌ ربيع‌خواه ‌مدافع ‌چپ ‌پرسپوليس ‌شود‌ تا ‌محمد‌نادری جای ‌خليل‌زاده ‌را ‌در ‌قلب‌ دفاع ‌پر ‌کند.‌ اين ‌بازيکن ‌در ‌آستانه ‌ديدار‌ با ‌الاهلی ‌عربستان،‌ می ‌تواند ‌يکی ‌از‌ تعويضی ‌های ‌برانکو ‌باشد.

از ‌بازی ‌با ‌ذوب‌آهن ‌شروع ‌کنيم؟‌

بازی خیلی خوبی بود. البته نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم بازی با ذوب آهن توانستیم خودمان را پیدا کنیم و چند حمله تأثیرگذار هم داشتیم. اگر یکی از آن توپ ها به گل تبدیل می شد، می بردیم و با سرعت بیشتری به سمت قهرمانی می رفتیم اما قسمت این بود که به تساوی برسیم.

ذوب‌آهن ‌هم ‌شانس ‌گلزنی مقابل‌شما ‌را ‌داشت!‌

البته ذوب آهن هم عملکرد خوبی داشت و رقیب دست و پا بسته اي نبود و به هر حال فقط یک امتیاز به ما رسید. این نتیجه نشان دهنده ضعف تیم ما نیست بلکه با دوندگی بی امان، نشان دادیم هنوز یکی از آماده ترین تیم های لیگ هستیم اما خستگی روی عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشت وگرنه می توانستیم ذوب آهن را شکست بدهیم و سه امتیاز را از بازی حساس در اصفهان بگیریم.

سپاهان ‌و ‌استقلال ‌در ‌اين ‌هفته‌ بردن و فاصله با پرسپولیس را کم ‌کردند!

من برای همه تیم ها احترام قائل هستم اما هنوز ما صدر جدول هستیم. پرسپولیس راه خودش را پیدا کرده و ما تا وقتی برانکو را روی نیمکت ذخیره های مان داریم، نگران سایر رقبا نمی شویم. بازی ها سخت شده و از اول فصل هم می دانستیم در این لیگ مانند سال های قبل نمی توانیم به سادگی و زودتر از پایان بازی ها، جشن قهرمانی بگیریم اما این پیروزی ها، انگیزه بازیکنان را بالاتر برده و از این به بعد، پرسپولیس با روحیه بهتری در لیگ ظاهر می شود.

بازی پيش ‌روی ‌سرخپوشان‌ برابر ‌الاهلی ‌عربستان ‌در ‌ليگ‌ قهرمانان ‌را ‌چطور ‌می ‌بينی؟‌

در دور رفت، انتظار داشتیم بتوانیم صاحب 3 پیروزی شویم چون مقابل پاختاکور، السد قطر و الاهلی عربستان بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم اما شانس با ما یار نبود و تنها 4 امتیاز گرفتیم. البته برد در بازی با الاهلی، روحیه بچه ها را بالا برد و ان شاا... در بازی برگشت هم آنها را شکست می دهیم تا نسبت به صعود از گروه، امیدوار شویم. همه با انگیزه زیاد در اردوی امارات هستیم و امیدوارم تیم ما، یک برد باارزش دیگر را تقدیم هواداران کند.

احتمال ‌دارد ‌دوباره ‌به ‌سمت‌ چپ ‌خط ‌دفاع ‌برگردی؟‌

من به این مسائل فکر نمی کنم و هر کاری که کادر فنی بخواهد را انجام می دهم. در چند پست برای پرسپولیس بازی کردم و هر وقت برانکو هر وظیفه ای برعهده ام بگذارد، قبول می کنم. امیدوارم هر کسی برابر سپاهان به میدان می رود، بهترین بازی را به نمایش بگذارد.

و ‌بالاخره ‌اينکه ‌دوباره‌ مشکلات ‌مالی ‌در ‌آستانه ‌يك‌ بازی ‌مهم ‌علنی ‌شد!
بازی مهمی پیش رو داریم و در این شرایط، زمان مناسبی برای این مسائل نیست. امیدوارم مشکلاتی که وجود دارد، خیلی زود حل شود تا بازیکنان بدون استرس و دغدغه، به کارشان مشغول باشند.

4344