درخواست برگزاری هم‌زمان دیدارهای 4 هفته پایانی از سوی باشگاه سپیدرود

درخواست برگزاری هم‌زمان دیدارهای 4 هفته پایانی از سوی باشگاه سپیدرود

وب سایت رسمی فوتبالی- باشگاه سپیدرود رشت با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ برتر فوتبال، خواهان برگزاری هم‌زمان دیدارهای این تیم و نفت مسجدسلیمان در چهار هفته پایانی لیگ برتر شد.

به گزارش فوتبالی، فاصله یک امتیازی دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های لیگ برتر، مسؤولان تیم فوتبال سپیدرود رشت را برآن واداشت با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ برتر فوتبال، خواهان برگزاری هم‌زمان دیدارهای دو تیم در چهار هفته پایانی لیگ برتر شوند.

کیومرث بیات در گفت‌وگویی با اشاره به حساسیت بالای بازی‌های تیم‌های پایین جدول اظهار کرد: طبق برنامه سازمان لیگ، سه هفته پایانی این رقابت‌ها به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود ولی با ارسال نامه‌ای، خواهان برگزاری هم‌زمان دیدارهای دو تیم در معرض سقوط در چهار هفته پایانی شده‌ایم.

وی با بیان اینکه فاصله یک امتیازی سپیدرود و نفت مسجدسلیمان باعث حساسیت هرچه بیشتر دیدارهای این دو تیم شده است، تصریح کرد: درخواست خود را به‌صورت مکتوب، تسلیم سازمان لیگ کرده‌ایم و خواستار پیگیری این موضوع از سوی بهاروند هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به روند رو به رشد سپیدرود در هفته‌های اخیر، گفت: پس‌ازاینکه تیم را در اختیار گرفتیم با انتخاب آقای دست‌نشان، گامی بلند در تحقق مهم‌ترین هدفمان که بقا در لیگ برتر است، برداشتیم، در شش دیدار اخیر موفق به کسب هفت امتیاز شده و فاصله شش امتیازی با نفت مسجدسلیمان را به یک امتیاز کاهش داده‌ایم.

بیات با تأکید بر حمایت همه‌جانبه هواداران سپیدرود از تیم، خاطرنشان کرد: سپیدرود با پیروزی مقابل تراکتورسازی نشان داده است قابلیت برتری مقابل هر تیمی را دارد، با کمک هواداران مقابل فولاد خوزستان به برتری دست‌یافته و از جمع دو تیم سقوط‌کننده، جدا خواهیم شد.

7655