شایان مصلح: برای ۳ جام می جنگیدم/شکست دوباره الاهلی دور از دسترس نیست

شایان مصلح: برای ۳ جام می جنگیدم/شکست دوباره الاهلی  دور از دسترس نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- مدافع بلند قامت پرسپولیس که بازی برابر الاهلی را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده معتقد است ۳ بازی پیش روی پرسپولیس دیدار های سرنوشت ساز و مهمترین بازی‌های فصل این تیم محسوب می شود.

به گزارش فوتبالی، شایان مصلح با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیتش به خبرنگار فوتبالی گفت: به خاطر مشکلی که داشتم با تیم  به امارات نرفتم تا در تهران پیگیر مصدومیتم باشم. 

وی در خصوص شانسش برای همراهی پرسپولیس در برابر سپاهان تصریح کرد: هنوز چیزی به صورت کامل مشخص نیست. در حال حاضر باید منتظر بازگشت تیم باشم. با گذشت زمان مشخص شود شرایط حضور در بازی های آینده را دارم یا نه. در صورتی که دردم به طور کامل برطرف نشود یا دردم قابل تحمل نباشد بعید می‌دانم آقای برانکو اجازه دهد بازی کنم. 

شایان مصلح در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: بازی های مهم و سرنوشت سازی پیش روی ماست. بازی برابر تراکتورسازی تبریز و سپاهان در لیگ برتر و بازی مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان  آسیا ۳ بازی سرنوشت ساز برای ما محسوب می شود و در صورتی که بتوانیم برابر سپاهان و تراکتورسازی تبریز ۲ پیروزی شیرین را کسب کنیم، شانس مان برای قهرمانی در لیگ بسیار بالاتر از سایر رقبا می‌رود و  با پیروزی برابر الاهلی عربستان نیز در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانیم صعودمان را به مرحله بعد تا حدود بسیار زیادی قطعی کنیم.

 مصلح در مورد بازی آسیایی پرسپولیس مقابل نماینده عربستان گفت :همه می دانند که بازی سختی داریم ولی کلیه اعضای تیم مصمم  هستند که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. در بازی رفت برد شیرینی را در برابر این تیم به دست آورديم و تکرار  آن نتیجه برای ما اصلا دور از دسترس نیست. انشاالله تلاش بچه ها، درایت کادر فنی و دعای خیر هواداران باعث شود این بازی را نیز با پیروزی به پایان برسانیم و با روحیه بالا آماده بازی های مهم مان در لیگ برتر باشیم.

 مصلح در پایان گفت؛ تکرار قهرمانی و کسب سومین جام متوالی در لیگ برتر هدفی است که به آن خیلی نزدیک شده ایم. ضمن این اینکه در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی نیز شانس خوبی برای تداوم موفقیت‌های مان داریم و امیدواریم که با کسب نتایج خوب بتوانیم محبت هواداران مان را که در سرما و گرما در کنار ما حضور داشتند را تا حدودی جبران كنیم. 

گفتگو از سمیه قدیری

7655