امباپه: حضور زیدان در رئال مادرید خوب است، به عنوان یک هوادار بازی آنها را نگاه می کنم!

امباپه: حضور زیدان در رئال مادرید خوب است، به عنوان یک هوادار بازی آنها را نگاه می کنم!

سایت رسمی فوتبالی - کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، احتمال پیوستن به رئال مادرید را ترک کرد و مدعی شد که با حضور زیدان تنها به عنوان یک هوادار بازی این تیم را نگاه می کند. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 20 ساله موفق شد هر سه گل پاریسی ها در دیدار شب گذشته برابر موناکو را به ثمر برساند. این پیروزی باعث شد که پی اس جی سومین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ فرانسه را جشن بگیرد. همچنان صحبت های بسیاری درباره انتقال امباپه به رئال مادرید به گوش می رسد و این شایعات از زمان بازگشت زیدان به نیمکت این تیم افزایش پیدا کرده است. ستاره فرانسوی در گفتگو با کانال پلاس اظهار داشت: " من اینجا هستم و بخشی از پروژه پاری سن ژرمن به حساب می آیم. حضور زیدان در رئال مادرید خوب است اما من بازی آنها را تنها به عنوان یک هوادار تماشا کرده  و تحسین می کنم. "

امباپه در ادامه اضافه کرد: " آخرین بازیکنی که 30 گل در لیگ فرانسه زد پاپین بوده است؟ می دانم، می دانم. خوشحالم اما فصل هنوز تمام نشده بنابراین می توانم گل های بیشتری به ثمر برسانم. ما واقعا می خواستیم قهرمان شویم. بنابراین خوشحال هستیم و برای هفته آینده نیز آماده شدیم. در بازی با منچستر ناامید شدیم اما فوتبال ادامه دارد. گفتن این که باید بگذریم آسان است اما به هرحال این را می گویم. "

1070