مهدی‌خانی: با یک دهم بودجه دیگر مدعیان با آنها رقابت می‌کنیم/ از کرانچار خیلی چیزها یاد گرفتیم

مهدی‌خانی: با یک دهم بودجه دیگر مدعیان با آنها رقابت می‌کنیم/ از کرانچار خیلی چیزها یاد گرفتیم

وب سایت رسمی فوتبالی- مهدی مهدی‌خانی، مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: رقابت ما با تیم‌های مدعی ناعادلانه بود و تا همین جای کار هم شایسته تقدیر هستیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی مهدی‌خانی در گفت‌وگویی در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: بازی خوبی را در قائمشهر و جو عالی استادیوم این شهر انجام دادیم و به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. حق‌مان واقعاً برد بود، چرا که موقعیت‌های زیادی را روی دروازه نساجی خلق کردیم و آنها از حداقل فرصت گلزنی خود بهره بردند. برخی مواقع فوتبال واقعاً بی‌رحم است و تیم شایسته به حقش نمی‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه با این شکست دیگر شانس قهرمانی ندارند، اما ناامید نیستند، یادآور شد: طبیعی است که دیگر به قهرمانی فکر نکنیم و برای گرفتن سهمیه هم باید چهار بازی آینده خود را ببریم. کارمان خیلی سخت است، اما نمی‌خواهیم همه زحمت‌هایی که در طول این 10 ماه کشیدیم بدون فایده باشد. البته تا اینجای کار، کار بزرگی کرده‌ایم که در جمع مدعیان باقی ماندیم. تیمی داریم که برخلاف دیگر مدعیان با هفت هشت میلیارد بودجه تا اینجای کار آمدیم در حالی که رقبا 70، 80 میلیارد هزینه کرده‌اند. رقابت ناعادلانه‌ای با دیگر تیم‌های مدعی داشتیم و از هر نظر شایسته تقدیریم. تا اینجای کار با درایت کادرفنی و غیرت بازیکنان جلو آمدیم و ان‌شاءالله با حمایت هواداران سهمیه را به دست خواهیم آورد.

مهاجم تیم فوتبال پدیده راجع به اینکه مالک این باشگاه چقدر پاداش برای کسب سهمیه آسیا در نظر گرفته است، عنوان کرد: در این مورد چیزی به ما نگفته‌اند. شاید باشگاه پاداشی در نظر گرفته باشد که ما از آن بی‌خبریم، اما اگر موفق به کسب سهمیه شویم برای تمام بازیکنان و باشگاه خوب است، مردم مشهد را نیز خوشحال کرده‌ایم. در حال حاضر تمام تمرکزمان باید روی بازی با استقلال باشد تا بتوانیم این بازی شش امتیازی را ببریم.

ملی‌پوش امید پدیده در ادامه در ارتباط با شایعه برکنار زلاتکو کرانچار نیز گفت: از شنیدن این خبر واقعاً تعجب کردم. به‌هرحال ما نزدیک به یک سال با این مربی کروات کار کردیم و روز‌های خوبی با او داشتیم. کرانچار غیر از اینکه مربی خیلی خوب و کار بلدی است، انسان خارق‌العاده‌ای نیز هست و بازیکنان علاقه قلبی به او دارند. همه ما در این مدت چیزهای زیادی از کرانچار یاد گرفتیم و به نظرم از نظر نتیجه‌گیری هم تیم امید با کادرش خوب عمل کرد. سخت‌ترین رقیب ما عراق بود که مقابل‌مان به آن شکل دفاعی کار کرد و به زحمت یک امتیاز گرفت. بقیه بازی‌ها را هم بردیم و مطمئناً در آینده نیز بهتر هم خواهیم شد. البته تصمیم با فدراسیون فوتبال است که چه گزینه‌ای را برای تیم امید مدنظر بگیرد و ما همه تابع تصمیم آنها هستیم.

7655