تله فوت: هازارد بله را به رئال مادرید گفت

تله فوت: هازارد بله را به رئال مادرید گفت

سایت رسمی فوتبالی –ادن هازارد ستاره بلژیکی باشگاه چلسی در یک قدمی امضای توافق نامه با باشگاه رئال مادرید قرار دارد. این طور به نظر می رسد که مدیران باشگاه مادریدی موفق شده اند تا این بازیکن بلژیکی  را برای انتقال به تیمشان متقاعد کنند و بدین ترتیب او به پیشنهاد رئالی ها برای انتقال به برنابئو در فصل تابستان پاسخ مثبت داده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد فعلی هازارد با چلسی تا سال 2020 اعتبار دارد. البته او بارها اعلام کرده که علاقه زیادی دارد تا روزی پیراهن رئال مادرید را به تن کند واینطور به نظر می رسد که حالا رویای او در آستانه تحقق است.

روز یکشنبه تله فوت در گزارشی به این نکته اشاره کرد که ادن هازارد را در فصل آینده در پیراهن رئال مادرید خواهیم دید. طبق این گزارش او پذیرفته که فصل آینده زیرنظر زین الدین زیدان کار کند و حالا زیزو با خیالی راحت از داشتن هازارد مشغول انجام برنامه ریزی های آتی اش است.

البته نهایی شدن این انتقال، بسته به عملکرد باشگاه چلسی دارد. حالا و پس از راضی کردن هازارد، سران باشگاه مادریدی باید با مدیران چلسی وارد مذاکره شوند که قطعا کار ساده ای نخواهد بود. احتمالا سران باشگاه چلسی برای فروش هازارد مبلغی حدودا 120 میلیون یورویی را طلب خواهند کرد و باید منتظر ماند و دید که واکنش رئالی ها در مقابل چنین پیشنهادی چه خواهد بود.

اما آنچه مسلم است این است که پس از متقاعد کردن هازارد، زمان مذاکره با باشگاه چلسی فرا رسیده و باید منتظر جلسات طولانی و سخت میان نمایندگان دو باشگاه باشیم.

6363