نگرانی رئالی ها از دستمزد مدنظر پوگبا: سالی 17 میلیون یورو خالص!

نگرانی رئالی ها از دستمزد مدنظر پوگبا: سالی 17 میلیون یورو خالص!

سایت رسمی فوتبالی-زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید تحت هرشرایطی پل پوگبا را برای تیمش می خواهد. این سرمربی فرانسوی بارها به صورت شفاف درمورد تمایلش به پوگبا صحبت کرده و در جلسات خصوصی هم این موضوع را به سران باشگاه گفته است. 

به گزارش فوتبالی، در مسیر انتقال پوگبا به رئال مادرید سه مانع وجود دارد: باشگاه منچستریونایتد، مینو رایولا، مدیربرنامه های پوگبا و دستمزد درخواستی این ستاره فرانسوی.

مدیران باشگاه رئال مادرید همیشه برای مشخص کردن رقم دستمزد بازیکنان تیم با دقت و احتیاط فراوانی کار می کنند؛ چرا که همواره می کوشند که سقف دستمزد بازیکنان شکسته نشود و خرید پوگبا از این حیث می تواند برای مدیران رئال دردسرساز شود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس پل پوگبا در حال حاضر سالانه دستمزدی 17 میلیون یورویی (به طور خالص) از باشگاه یونایتد دریافت می کند. این درحالی است که بازیکنی که بیشترین دستمزد را در رئال مادرید دریافت می کند، گرت بیل با دستمزد خالص سالانه 15 میلیون یورویی است و سرخیو راموس سالی 11.8 میلیون یورو دستمزد می گیرد. 

دراین میان خود پل پوگبا از پیشنهاد انتقالش به رئال مادریداستقبال می کند و البته بعید به نظر می رسد که حاضر به کاهش رقم دستمزدش باشد. از همین رو اگر او به تیم مادریدی منتقل شود، قطعا بازیکنی با بیشترین درآمد در رختکن تیم خواهد شد.


البته این تنها فاکتوری نیست که مسیر برای انتقال پوگبا به تیم مادریدی را پیچیده می کند؛ چرا که قطعا سران منچستریونایتد هم به راحتی حاضر به از دست دادن ستاره تیمشان نخواهند شد. یونایتد که فصل بی ثبات و پرفراز ونشیبی را پشت سرمی گذارد، قطعا به راحتی راضی به جدایی پوگبا نخواهد شد ؛ چرا که قصد دارند تا برای فصل بعد، تیمشان را برپایه و محور این بازیکن فرانسوی بچینند.

از سوی دیگر ماجرا، سران باشگاه رئال مادرید تا حدودی هم نگران مینو رایولا، مدیربرنامه های پوگبا هستند.چرا که ارتباط میان مدیران رئال با مدیربرنامه های پوگبا خوب نیست و سران باشگاه براین باور هستند که شاید رایولا هم در جریان این انتقال حسابی دردسرساز شود.

اما درهرصورت رئالی ها برای خرید پوگبا تلاششان را انجام خواهند داد. زیدان حرف اول را دربازسازی رختکن رئال می زند و خرید پوگبا هم درخواست شخص اوست. سرمربی فرانسوی می داند که خرید پوگبا کار ساده ای نخواهد بود ولی دست کم تلاشش را برای به خدمت گرفتن هموطنش انجام خواهد داد.

6363