همسر سابق خسه: او می خواست پسرمان را بکشد

همسر سابق خسه: او می خواست پسرمان را بکشد

سایت رسمی فوتبالی- آئورا روئیز همسر سابق خسه رودریگز، از زمان جدایی اش ازاین فوتبالیست اسپانیایی، حسابی خبرساز است. در طول این مدت کشمکشهای زیادی میان آئورا و خسه وجود داشته و دلیل اصلی آن بیماری پسرشان نیان است که در طول دوران نوزادی ماه ها در بیمارستان بستری بود و با مرگ دست و پنجه نرم می کرد.

به گزارش فوتبالی، خانم آئورا در طول این مدت دائما در شبکه های اجتماعی از خسه بد می گوید و حالا هم با شرکت در یک برنامه تلویزیونی افشاگری های بیشتری درمورد خسه انجام داده. او اعلام کرده که هزینه های بالای درمانی پسرشان نیان، با بی تفاوتی و بی توجهی های همسر سابقش همراه است.

خانم آئورا با شرکت در برنامه «سالوامه» با چشمانی گریان درمورد زندگی خودش و پسرشان نیان صحبت کرد و اعلام کرد که به خاطر بیماری نیان بارها شده که نتوانسته در شبانه روز غذا بخورد یا بخوابد.

آئورا همچنین اعلام کرد که اعضای خانواده اش حسابی از او و پسرشان نیان مراقبت می کنند ولی خسه اهمیتی به پسرش و بیماری اش نمی دهد.

البته دراخبار شنیده می شد که خسه ماهانه 4هزار یورو به او می پردازد و آئورا دراین باره گفت:« برایم سخت است که هربار باید درمقابل همه اتهامات از خودم دفاع کنم. برایم دردناک است که بخواهم توضیح بدهم، انگار که من دروغگو هستم ولی این مبلغ برای هزینه های زندگی ما کافی نیست.شاید اگر خانواده ما از هم نمی پاشید و همه در کنار هم بودیم، همه چیز ساده تر پیش می رفت. دوست دارم پسرم بداند که چه کسی مراقبش است و از او محافظت می کند.من دوست دارم شغلی داشته باشم و کاری بکنم. دوست دارم زندگی ام را داشته باشم و پولم را خرج خودم کنم. کاش می کشد که از کسی طلب پول نکنم ولی نمی توانم.»

او ادامه داد:« من هرروز مقابل خانه والدین خسه می روم ولی آنها نمی خواهند نوه شان را ببینند. من به این نیاز دارم که فرزندم از محبت پدر و خانواده پدری اش برخوردار باشد. پولشان را نمی خواهم و محبتشان را می خواهم. یکی از بدترین اتفاقاتی که تجربه کردم این بود که پدر فرزندم (خسه) می خواست تا سنسورهایی که فرزندمان را زنده نگه می داشت، قطع کند. به نیان سنسورهایی وصل بود که به صورت 24 ساعته شرایطش را چک می کردند.»

6363