گزارش/ الماس آبی فعلا در استقلال می ماند!

گزارش/ الماس آبی فعلا در استقلال می ماند!

وب سایت رسمی فوتبالی- استقلالی ها خاطرات خوب و بد بسیاری از بازار نقل و انتقالات دارند.

به گزارش سایت فوتبالی، هنوز داغ رفتن تیام و جپاروف و آمدن نویمایر و گرو تسکین پیدا نکرده بود که استقلال در نیم فصل اول امتیازهای زیادی را از دست داد و از کورس عقب افتاد. اتفاق هایی که خشم هواداران استقلال را برانگیخت و هواداران تا آمدن پاتوسی و ایسما و منشا آرام نگرفتند.

این روزها خبرهایی درباره توافق صیاد منش بازیکن جوان این  تیم با فنرباغچه ترکیه نگرانی ها را برای هواداران استقلال بیشتر و بیشتر هم کرده است.

 البته چند سالی بود که استقلال به دلیل عدم ثبات مدیریتی تبدیل به محله برو بیا شده بود و هر مربی و هر مدیری که آمدند با گروهی بازیکن قرار داد بستند و با گروهی دیگر فسخ کردند و نتیجه اش دور شدن استقلال از کورس بود.

از این رو شایعه توافق فنرباغچه ترکیه با اللهیار صیادمنش جوان آینده دار استقلال در فضای مجازی موج جدیدی از اعتراض ها را به راه انداخت و تا آنجا پیش رفت که فتحی مدیرعامل باشگاه ضمن رد این خبر به هواداران اطمینان خاطر داد که اللهیار جایی نمی رود. 

این شایعه که به دلیل آورده نقدی قابل توجه برای استقلال می تواند تا حدودی منطقی باشد و لزوم توافق با بازیکنان جدید و حفظ چند ستاره بزرگ استقلال از اصلی ترین اهداف باشگاه است پر رنگ شد. 

در ساعات انتشار اولیه اخبار، مهاجم مصدوم استقلال هم این خبر را تکذیب نکرد تا هواداران باور کنند اما در نهایت خود صیادمنش هم مصاحبه کرد تا خیال هواداران استقلال راحت شود‌.

برای پی بردن به کم و کیف ماجرا با مدیر برنامه های صیادمنش تماس گرفتیم. مدیر برنامه صیادمنش ضمن رد این خبر عنوان کرد که از توافق فنرلاغچه خبر ندارد ولی صیادمنش از چند کشور اروپایی نظیر بلژیک، اسپانیا،و هلند پیشنهاد دارد و حتی دو تیم از ترکیه هم دنبال او هستند اما باشگاههای ترکیه ای مثل سایر گزینه ها آنچنان جدی نیستند.

اما اگر قرار بر انتقال صیادمنش باشد این مدیران باشگاه استقلال هستند که تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

با این اوصاف باید گفت الماس آبی ها فعلا جایی نمی رود و آنطور که نزدیکان صیادمنش می گویند باید در باشگاه استقلال بماند تا هم بیشتر صیقل بخورد و هم مشتری بهتری برایش پیدا شود.

 ضمن اینکه معامله با ترکیه ای های بد قول که ناتوانی شان در پرداخت اقساط رضایت نامه سید مجید حسینی مدیران استقلال را دلزده کرده، نمی تواند راهکار مناسبی برای پرکردن چاله های مالی باشگاه استقلال باشد.

گزارش از سالار علیخواه

1984