بنزما 30 گله شد؛ دو گل فاصله تا بهترین رکورد شخصی کریم

بنزما 30 گله شد؛ دو گل فاصله تا بهترین رکورد شخصی کریم

سایت رسمی فوتبالی- روزهای خوب کریم بنزما درباشگاه مادریدی همچنان ادامه دارد. این مهاجم فرانسوی با سه گلی که در بازی یکشنبه وارد دروازه اتلتیک بیلبائو نمود، تعدادگلهایش دراین فصل را به عدد 30 رساند و بدین ترتیب از دومین رکورد فوق العاده گلزنی اش از زمان حضور در رئال مادرید عبور کرد. کریم بنزما ده سال پیش به رئال مادرید پیوست و بهترین رکورد گلزنی اش در طول یک فصل با پیراهن رئال، زدن 32 گل است که در سومین فصل حضورش در برنابئو در فصل 12-2011 رقم خورده بود.

به گزارش فوتبالی، حالا کریم بنزما پنج بازی دیگر در رقابتهای این فصل لالیگا فرصت خواهد داشت تا از بهترین رکورد گلزنی اش در طول یک فصل حضور در رئال عبور کند.

هشت گل اخیر رئال در این فصل لالیگا توسط بنزما به ثمر رسیده است. بنزما در رقابتهای این فصل لالیگا در برد 2-3 تیمش مقابل اوئسکا، باخت 1-2 مقابل والنسیا در مستایا، دو گل او در برد 1-2 مقابل ایبار و گلزنی در شب تساوی 1-1 مقابل لگانس از راه رسیده بود و دربازی امروز هم او توانست هرسه گل مادریدی ها در بازی با اتلتیک بیلبائو را به ثمر برساند. این رکوردی است که بسیاری از بازیکنان تاریخ رئال موفق به دستیابی به آن نشده بودند.

تا پیش از این پوشکاش توانسته بود تا در هفت بازی متوالی برای رئال گلزنی کند و کریس رونالدو و سانتیانا در شش بازی متوالی برای رئال به گل رسیده بودند.


در پنج لیگ بزرگ و معتبر فوتبال اروپایی، کریم بنزما با زدن 11 گل با ضربه سر، مهاجمی است که بیشترین گلها را در طول این فصل با ضربه سر به ثمر رسانده.

از زمان جدایی کریس رونالدو از رئال در تابستان گذشته، کریم بنزما، یک گام بزرگ رو به جلو برداشته است و خود زیدان هم می داند که مهاجم فرانسوی اش در بهترین روزهای فوتبالی اش قرار دارد.بنزما علاوه بر گلزنی برای تیمش، در ایجاد فرصتهای تهاجمی رئال هم نقش فوق العاده ای را ایفا می کند. 

دررقابتهای این فصل لالیگا، تنها لیونل مسی و لوئیس سوارز بیشتر از کریم بنزما گلزنی کرده اند (لیونل مسی با 33 گل و سوارز با 20 گل) و حالا این مهاجم فرانسوی رئال است که با زدن 18 گل در رقابتهای این فصل لالیگا، برترین گلزن تیمش در رقابتهای این فصل لیگ اسپانیاست.

6363