سولشر: از همان سوت اول بازی، همه چیز بد پیش رفت

سولشر: از همان سوت اول بازی، همه چیز بد پیش رفت

سایت رسمی فوتبالی- اوله گونار سولشر سرمربی باتجربه منچستریونایتد بعد از باخت سنگین و 0-4 شاگردانش مقابل اورتون، در کنفرانس خبری شرکت کرد. این باخت دردناک در شرایطی رقم خورد که بعد از حذف شیاطین سرخ از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، سولشر امیدوار بود که تیمش با کسب نتیجه مطلوب مقابل اورتون بتواند دوباره به روزهای خوب بازگردد.

به گزارش فوتبالی، گلهای ریچارلیسون، سیگوردسون، لوکاس دین و تئو والکات، برد ارزشمندی را برای اورتون رقم زدند تا سولشر حسابی عصبانی شود.

در پایان این بازی سولشر در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« از زمانی که سوت اول بازی به صدا درآمد، همه چیز غلط پیش رفت. من فقط می خواهم از هواداران عذرخواهی کنم. آنها تنها  کسانی هستند که می توانند سرهایشان را بالا بگیرند؛ ما نمی توانیم سرمان را بالا بگیریم. اورتون از هرنظر بهتر از ما بود. خیلی چیزها را باید بهتر کنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوبی دست بیابیم. داشتن مهارت صرف کافی نیست. ما نتوانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.»

سرمربی جوان یونایتد ادامه داد:« عملکرد ما در حد و درخور تیم منچستریونایتد نبود. ما دستهایمان را به نشانه تسلیم بالا می گیریم و از تمام افرادی که با یونایتد مرتبط هستند، عذرخواهی می کنیم. ما شانس فوق العاده ای در روز چهارشنبه خواهیم داشت تا بتوانیم اوضاع را تغییر دهیم. از آن جایگاهی که می خواهیم در آن باشیم فاصله داریم. وقتی در دیداری این گونه شکست می خوری و در لیگ بازنده می شوی، همه می گویند که ما کار بزرگی برای انجام دادن داریم. جایگاه تیم پایین تر بود و ما خودمان را بالا کشیدیم. این اتفاق یک شبه رخ نداده ولی در جریان انجام است.»


حالا هدف یونایتد این است که فصل را در جمع 4 تیم برتر جدول به پایان ببرد؛ این هدفی است که سولشر هنوز آن را شدنی می بیند:« ما می خواهیم شاهد آن باشیم که بازیکنان تیم توانایی هایشان را بروز دهند. گلهای حریف خیلی ساده به دست آمد و ما خیلی لغزان ظاهر شدیم. ما نباید پنهان شویم. باید بایستیم و بگوییم که باید پیشرفت کنیم. ما باید در هر 4 بازی باقی مانده مان پیروز شویم و بعد شاید شانس قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر را داشته باشیم. این درخواست بزرگی است ولی ما می توانیم این کار را انجام دهیم. نمی توان فقط دراین باره حرف زد؛ ما باید این کار را انجام دهیم. در فوتبال مانند زندگی، همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند و ما باید شرایط را از بد به خوب تغییر دهیم. وقتی در تیمی مانند یونایتد بازی می کنید باید بدانید در چه تیمی هستید و  می خواهم بازیکنانم سخت کوش ترین بازیکنان لیگ  باشند.  در یونایتد موفق خواهم شد و بازیکنانی وجود دارند که قرار نیست بخشی از این موفقیت باشند.»

با برکناری ژوزه مورینیو و روی کار آمدن اوله گونار سولشر، یونایتد توانست به روزهای خوبش بازگردد ولی در هفته های اخیر دوباره دچار لغزش شده و در پنج بازی اخیرش در تمامی تورنمنتها،4 بار تن به شکست داده.

6363