انتقاد نویل از شیاطین سرخ: باید از شربرخی بازیکنان راحت شد

انتقاد نویل از شیاطین سرخ: باید از شربرخی بازیکنان راحت شد

سایت رسمی فوتبالی- گری نویل اسطوره سابق باشگاه منچستریونایتد در پی باخت 0-4 این تیم مقابل اورتون به انتقاداز عملکرد شاگردان سولشر پرداخت و صحبتهای تندی را برزبان آورد.

به گزارش فوتبالی، این باخت دردناک در شرایطی رقم خورد که شاگردان سولشر یارای رقابت کردن با تیم رقیب را نداشتند و درطول 90 دقیقه تنها یک شوت درچارچوب زدند. در پایان این بازی نویل با عصبانیت به آنالیز عملکرد شیاطین سرخ پرداخت وتاکید داشت که این باخت کاملا نتیجه تلاش نکردن بازیکنان تیم است.

نویل در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« راستش را بخواهید واقعا عصبانی هستم. اگر در باغتان علف هرز کاشته بودید، می توانستید از شر آنها راحت شوید ولی در باشگاه ما، به جای علف هرز، نوعی گیاه داریم که سریعتر از علف هرز رشد می کنند. این گیاه ها به پایه و اساس خانه حمله کرده اند و باید خیلی درست و مناسب دست به کار شد. در هفته های اخیر من گفته بودم که هوادارانی که به مورینیو وابسته بودند، در نهایت خواهان رفتن او شدند. آنها الان خواهان رفتن سولشر نیستند. آن بازیکنان خاص حالا دم درهای خروجی هستند.»

نویل ادامه داد:« راستش را بخواهید تماشای عملکرد برخی از بازیکنان یونایتد در این بازی شرم آور بود. من واقعا عصبانی هستم. من کاملا به سولشر در کارهایی که مشغول انجامشان است باور دارم ولی یک مشکل بزرگ وجود دارد؛ عملکرد یونایتد در بازی امروز واقعا ضعیف بود. اگر آنها به شدت تلاش نکنند و نتوانند در حد و اندازه های پیراهن تیم ظاهر شوند، باید از شرشان راحت شد.»

اسطوره سابق یونایتد در ادامه صحبتهایش گفت:« باختن در بازیها مسئله ای نیست. گل خوردن برایم اهمیتی ندارد ولی نباید پائین تر از حد استاندارهای اخلاقی باشگاه ظاهر شد.»

منچستریونایتد در حال حاضر با 64 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و دو امتیاز با آرسنال رده چهارمی فاصله دارد. شیاطین سرخ تا پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر 4 بازی دیگر دارند و باید با منچسترسیتی، چلسی، هادرزفیلد و کاردیف سیتی روبرو شوند و چهارشنبه شب باید مقابل شاگردان گواردیولا صف آرایی کنند.

6363