کوتینیو و شادی عجیبش: رسانه ها به من احترام نمی گذارند

کوتینیو و شادی عجیبش: رسانه ها به من احترام نمی گذارند

سایت رسمی فوتبالی- فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا در جریان دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، گلزنی اش را با شادی عجیبی جشن گرفت

او دو انگشتش را در گوشهایش فرو برد و وانمود کرد که چیزی نمی شنود. این شادی عجیب او که موضع اودر مقابل انتقادات اخیر بود، جنجالهای زیادی را به همراه داشت. در جریان بازی بارسا مقابل سوسیداد که در نوکمپ برگزار شد، ورود کوتینیو به زمین چمن، با سوتهای انتقادی هواداران   تیمش همراه شد و حالا او از فرصت حضورش در رویداد تبلیغاتی نیسان بهره برد تا توضیحاتی را دراین باره ارائه دهد.

کوتینیو درمورد نحوه شادی اش بعد از گلزنی مقابل یونایتد گفت:« آن شادی برای من نوعی آزادی بود. می خواستم ببینند که خیلی بارها من می بایست گوشهایم را می گرفتم تا می توانستم کارم را انجام بدهم. من همیشه فردی هستم که به همه احترام می گذارم و آدم خوبی هستم. اما اینجا خیلی از چهره های رسانه ای برای من احترام قائل نیستند. با این ژست فقط می خواستم افراد ببینند که خیلی بارها باید گوشهایم را بگیرم تا بتوانم تمرکزم را روی بازی و روی کارم بگذارم و مانع از آن شوم که برخی مسائل برروی من تاثیر بگذارد.»


    او اعلام کرد که در زمان آشنایی اش با مسی حسابی استرس گرفته بود و درعین حال اعلام کرد که دوست داشته که می توانسته درکنار رونالدینیو نیز بازی می کرده. بخش پایانی صحبتهای کوتینیو در مورد مصاف تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول، تیم سابقش بود:« دیدار ویژه ای خواهد بود. من هیجان زیادی دارم تا آن بازی از راه برسد.»

6363