ایگواین: 14سال است که تولد و سال نو را درکنار عزیزانم جشن نگرفته ام

ایگواین: 14سال است که تولد و سال نو را درکنار عزیزانم جشن نگرفته ام

سایت رسمی فوتبالی- گونسالو ایگواین مهاجم آرژانتینی دنیای فوتبال در گفتگو با برنامه «از فوتبال صحبت می کنیم» که از ایی.اس.پی.ان پخش می شوددر مورد سختی هایی که در دنیای فوتبال کشیده و ترسی که او را وادار کرده تا در زندگی به دنبال آرامش باشد و اهمیت خانواده اش صحبت کرده و یادآوری کرده که حالا به لطف فوتبال در آرامش زندگی می کند.

او در بخشی از صحبتهایش گفته:« من همیشه از اینکه در جایی پناه می گیرم و از ترس آنکه شاید افراد به من چیزی بگویند، به خیابان نمی روم، احساس پشیمانی می کردم. این یکی از پشیمانی های من در زندگی بود. افرادی هستند که آسیبهای زیادی به سایرین می زنند و حرفهای بدی می گویند و بی شرم هستند و ما که کسی را نکشته ایم و کارهای خوبی انجام می دهیم و فقط مشغول یک ورزش خاص هستیم، نمی توانیم از خانه بیرون برویم؟»

     این ستاره آرژآنتینی درموردتنهایی های یک فوتبالیست و سختی هایی که از دوری از خانواده اش متحمل می شود گفت:« همیشه می گویند که با پول می توان همه چیز را خرید ولی شما دوستانتان را نمی توانید بخرید. من 14 سال است که جشن تولد و جشن سال نو را با افراد متفاوتی برگزار می کنم. می خواهم مادرم را ببینم و برای دیدنش باید 15 ساعت پرواز کرد. قطعا می توانم بلیط هواپیما را بخرم ولی مادرم را در فاصله 10 دقیقه ای ندارم. مردم اینها را نمی بینند. در عوض چه چیزهایی را می بینند؟ که فلانی گل زده؛ چون ما برای گلزنی به او پول می دهیم. ما را فقط به خاطر گلزنی یا گل نزدن قضاوت می کنند ولی این به نظر من اغراق آمیز است. البته من با اینها کنار آمده ام.»


این مهاجم 31 ساله ادامه داد:« در برهه ای از زندگی ام هستم که دیگر چیزی برایم دردناک نیست. سختی های زیادی کشیده ام. اگر وارد شبکه های اجتماعی نشوی، برایت فرقی ندارد. من در بهترین لیگها و بهترین تیمها بازی کرده ام و در سه جام جهانی و کوپا آمه ریکا حضور داشتم. وقتی 5 ساله بودم، حتی 10% اینها را هم تصور نمی کردم ولی به همه اینها رسیدم. پس چرا باید نگران حرفهای بقیه باشم؟»

ایگواین در بخش بعدی صحبتهایش به گفتگویی که دراوایل عمر فوتبالی اش با ارنان کرسپو داشت اشاره کرد و گفت:« یک بار او به من گفت:"این خیلی زیباست که تو می توانی به هر تیمی برگردی و می توانی به آنجا وارد شوی. این زیباتر از تمام جامهایی است که فتح می کنی. اگر 2 میلیون جام ببری و نتوانی وارد هیچ باشگاهی شوی، عجیب است. "»

6363