سوتهای انتقادی نوکمپ برای کوتینیو: دلخوری ادامه دارد

سوتهای انتقادی نوکمپ برای کوتینیو: دلخوری ادامه دارد

سایت رسمی فوتبالی- هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ، هنوز شادی جنجالی کوتینیو در بازی تیمش مقابل منچستریونایتد را فراموش نکرده اند. هفته گذشته و در جریان دیدار دو تیم بارسا و یونایتد در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود که کوتینیو بعد از باز کردن دروازه شیاطین سرخ، انگشت هایش را در گوشهایش فروبرد و بدین ترتیب به انتقادان گفت که صدای آنها را نمی شنود. اما تعداد زیادی از هواداران نوکمپ از این شادی حسابی دلخور شده اند.


به گزارش فوتبالی، در بازی شنبه شب بارسا مقابل سوسیداد، کوتینیو در دقیقه 71 وارد زمین چمن شد و حسابی با سوتهای انتقادی هواداران روبرو گردید. او دراین بازی عملکرد پرفراز و نشیبی داشت و نتوانست بازی خوبی را ارائه دهد. در همان هنگام ورود کوتینیو به زمین چمن، هواداران بارسا با سوتهای انتقادی شان دلخوریشان را از شادی جنجالی کوتینیو در بازی با یونایتد ابراز کردند.

البته قبل از آغاز بازی خیلی ها منتظر آن بودند تا ببینند که بعد از شادی جنجالی کوتینیو در بازی با یونایتد، بارسایی ها چه واکنشی نشان خواهند داد و این اتفاقی بود که در دقیقه 71 بازی و زمانی که کوتینیو به جای دمبله وارد زمین شد، شاهدش بودیم. البته دمبله به رغم آنکه بازی درخشانی را به نمایش نگذاشته بود حسابی مورد تشویق هواداران بارسا قرار گرفت ولی ستاره برزیلی مجبور شد تا سوتهای انتقادی را گوش کند.

بعید به نظر می رسد که هواداران بارسا به این زودی ها شادی جنجالی کوتینیو را فراموش کنند. البته تعداد کمی از هواداران که بیشتر هواداران جوان بودند، چند باری در جریان بازی نام کوتینیو را صدا کردند تا به او روحیه بدهند.

تنها راه کوتینیو برای به دست آوردن دل هواداران بارسا، گلزنی برای این تیم و ارائه بازیهای خوب است تا بلکه بتواند دلخوری های موجود را برطرف کند.

6363