بارسا 2-1 سوسیداد: قهرمانی همین نزدیکی است

بارسا 2-1 سوسیداد: قهرمانی همین نزدیکی است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده امشب مقابل سوسیداد کار راحتی نداشتند اما در نهایت توانستند به سه امتیاز بازی برسند و در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت های این فصل، فاصله شان با اتلتیکو مادرید را بار دیگر به 9 امتیاز افزایش بدهند.

همانطور که انتظار می رفت بازی با برتری بارسا آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما در ایجاد موقعیت روی دروازه سوسیداد توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 11 بارسا پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد اما شوت لیونل مسی به دیوار دفاعی برخورد کرد.

سه دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که لوئیس سوارز روی یک ارسال، گل اول بازی را به ثمر برساند اما او نتوانست ضربه نهایی را بزند و خرونیمو رویی توپ را جمع کرد.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل تر دنبال شد اما پس از آن بار دیگر بازیکنان بارسا حملات شان را از سر گرفتند و در دقیقه 27، بارسا صاحب یک ضربه آزاد دیگر شد و این بار چیزی نمانده بود که مسی دروازه سوسیداد را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

4 دقیقه بعد، مسی با یک حرکت عالی و پشت سر گذاشتن چهار بازیکن سوسیداد و یک و دو با کوتینیو، صاحب موقعیت شد اما در نهایت این رویی بود که این بار هم اجازه نداد دروازه سوسیداد باز شود.

در دقیقه 36، سوسیداد صاحب اولین موقعیت در این دیدار شد. روی یک حرکت تیمی خوب، خوانمی با تراشتگن تک به تک شد اما دروازه بان آلمانی با واکنش به موقع، مانع گلزنی او شد.

در دقایق پایانی نیمه اول، بار دیگر بارسا بر بازی مسلط شد و سرانجام در دقیقه 45 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که کلمنت لنگله، مدافع پیش تاخته بارسا، با یک ضربه سر عالی، ارسال عثمان دمبله را تبدیل به گل کرد تا آبی و اناری ها نیمه اول را با برتری 1-0 به رختکن بروند.

نیمه دوم هم با برتری بارسا آغاز شد اما این سوسیداد بود که در دقیقه 52 صاحب یک موقعیت خوب شد ولی ضربه پاردو را تراشتگن با یک واکنش خوب مهار کرد.

در دقیقه 58، روی پاس ویدال، دمبله صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او با فاصله از کنار دروازه سوسیداد به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 62، این سوسیداد بود که به گل تساوی رسید. روی یک پاس در عمق تماشایی از میکل مرینو بود که خوانمی با یک ضربه هوشمندانه، دروازه بارسا را باز کرد و خروج تراشتگن هم نتوانست دروازه تیم میزبان را بسته نگه دارد.

اما این نتیجه چندان پایدار نبود و بارسا در دقیقه 64 بار دیگر پیش افتاد. روی پاس لیونل مسی بود که جوردی آلبا در محوطه جریمه سوسیداد صاحب موقعیت شد و با یک شوت پای راست دقیق، حساب کار را 2-1 کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و حتی برای دقایقی این بازیکنان سوسیداد بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند اما این بارسا بود که می توانست در دقیقه 80 به گل سوم برسد ولی شوت خطرناک راکیتیچ به کنار دروازه سوسیداد برخورد کرد. برتری بارسا در دقایق پایانی به رقم خوردن گل دیگری منجر نشد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود شاگردان ارنستو والورده به پایان رسید.