چرا خرید اریکسن برای رئال سخت نیست؟

چرا خرید اریکسن برای رئال سخت نیست؟

سایت رسمی فوتبالی – صعود تاتنهام به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باعث شده این باشگاه اوضاع مالی خوبی هم پیدا کند. اگر تاتنهام قهرمان اروپا شود 100 میلیون یورو پاداش به دست خواهد آورد.

با این حال آنها احتمالا نمی‌توانند مانع انتقال کریستین اریکسن به رئال مادرید شوند. این بازیکن دانمارکی زیر نظر رئال است و روزنامه آ اس گزارش داده که اریکسن حاضر نشده قراردادش با تاتنهام را تمدید کند. قرارداد فعلی او تا سال 2020 است. اوضاع ادن هازارد در چلسی هم به همین ترتیب است و هر دو بازیکن می‌خواهند از این موضوع استفاده کنند و به رئال بروند.

هرچند دانیل لوی، رییس باشگاه تاتنهام در مذاکره بسیار سرسختانه عمل می‌کند، اما اریکسن در موضع قدرت قرار دارد. لوی که باشگاهش به پول نیاز دارد یا او را می‌فروشد، یا این که این بازیکن یک سال بعد به صورت رایگان راهی رئال می‌شود.

تاتنهام به دلیل ساخت ورزشگاه جدید مدت زیادی را در تنگنای مالی به سر خواهد برد. آنها باید 735 میلیون یورو وام ساخت ورزشگاه را بازپرداخت کنند، و ساخت ورزشگاهشان هم در مجموع 1.1 میلیارد یورو هزینه داشته است.

تاتنهام در تابستان گذشته اولین باشگاه لیگ برتر پس از سال 2003 شد که در تابستان خریدی انجام نمی‌دهد. به این ترتیب شاید تاتنهام اریکسن را بفروشد تا بتواند بازیکن بخرد.

8444